KTM El Paso freeride

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 235.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK




Tekse avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szóval két hónap után. A bringa jó teszi a dolgát elvárásokon felül is. Belefér a 2.5-ös gumi is(High Roller-ből a fullos verzió). A tora gyönyörűen mozog de a sarat nem szereti vigyázni kell vele. A festés jól bírja és nehezen dörzsölődik ki. Elég sokat tekerek terepen és sárban így ki van téve elég sok stressznek de egy két kőfelverődás ás karc kivételével nincs különösebb bibi a fényezésen. A gumi nagyon könnyű és jó vele tekerni. 

Hátrány
A súly csökkentése nem a minden azért. A gumit aki nem kijárt túristaúton száraz időben akarja használni a biciklit gyorsan cserélje le. A sarat nem szedi össze vészesen viszont a tapadása vészesen lecsökken az első csepp után mind betonon mind földúton. Az oldalfala siralmasan vékony és lehet könnyű de a tefekteket gyüjti, mint jó gyerek a lutrába a matricát. A tora érzékeny a sárra, bár még sarasan is jobban mozog mint a vele egy kategóriában lévők nagytöbbsége, de nem árt időben ránézni. Az ülés amit gyárilag adnak nekem nagyon kényelmetlen volt.
Tapasztalat
Cseréld le a gumit róla mert az pocsék!
Erre ajánlom
Változatlanul komoly erdőben császkálóknak akik mindenbe belekóstolnak rendesen. Igazából ez egy univerzális de nagyon komoly szerkezet.
Ennyiért vettem
235000
Csatolt képek
KTM El Paso freeride
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


 
színválaszték:

zöld


villa (teló):

Rock Shox Tora 289 U-turn


Meghajtás

első váltó:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano SLX
pedál:

Wellgo B-87


Kerék

első agy:

Shimano HB-M495 CL


hátsó agy:

Shimano FH-M495 CL


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore
kormány:

Kateem AL-021 Rizer


kormányszár:

Kateem ZoomTDS AL-281-50 10°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Press-Fit félintegrált


nyeregcső:

Kateem SP-368 2-csavaros


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M486
 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

13.9


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
KTM El Paso 2010 kerékpárt hol lehet venni?
7 válasz
utolsó: 2014. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM El Paso termékkel kapcsolatban: