KTM El Paso freeride

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 235.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK




pettő avatar
43 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

Gyönyörű festés és dizájn. Szép-erős hegesztések, letisztult formák. 19" vázméret. Kényelmes geometria.
A teleszkóp nem rossz: SR Sontour XCM V3 olajos. Finom a mozgása és a visszaút csillapítás is egész jó. Ráadásul lock out-os.
A biciklin mindenhol megtalálhatóak a Shimano SLX alkatrészei (Hajtókar, váltók, fékek, váltókar, fékkar, agyak) Tökéletesek! Minden akadás mentesen, hang nélkül és pontosan működik, ráadásul látványra sem utolsók.
Az SLX hidraulikus fékek használata közben értettem meg, hogy mi is az a fékezés. Nyikorgás nélkül, azonnal és erősen fékez.
A kerekek masszívnak tűnnek. Dupla falú KTM felnik, acél küllők., Shimano SLX agyak, Continental külsők aminek nagyon jó a tapadása terepen és aszfalton egyaránt.
Ülés kényelmes és könnyedén állítható.

 

 

Hátrány

Nagyon sajnálom, hogy előre csak 2 sebességet raktak. Bőven elfért volna 3 lánctányér.
Kissé nehéznek éreztem a bringát, de lehet csak azért, mert egy 9 kg-os Fly BMX-szet használok.

Tapasztalat

Az ára kissé sok lehet, de ha belegondolunk, rájövünk, hogy az utolsó forintig megéri az árát a KTM El Paso. Már csak a Rengeteg SLX alkatrész miatt is.

Erre ajánlom

XC, túra

Ennyiért vettem
174.000Ft
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


 
színválaszték:

zöld


villa (teló):

Rock Shox Tora 289 U-turn


Meghajtás

első váltó:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano SLX
pedál:

Wellgo B-87


Kerék

első agy:

Shimano HB-M495 CL


hátsó agy:

Shimano FH-M495 CL


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore
kormány:

Kateem AL-021 Rizer


kormányszár:

Kateem ZoomTDS AL-281-50 10°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Press-Fit félintegrált


nyeregcső:

Kateem SP-368 2-csavaros


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M486
 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

13.9


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
KTM El Paso 2010 kerékpárt hol lehet venni?
7 válasz
utolsó: 2014. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM El Paso termékkel kapcsolatban: