Kurva jó geojú váz
Jól lehet vele manualozni
Szép festés
Kényelmes ülés
Jó markolat
Jó váltókarok
Hidrás tárcsák nagyon faszák
Hátsó váltó hozzáütődik a vázhoz ugratásnál..
Első teló(RST Launch)
Kurva jó geojú váz
Jól lehet vele manualozni
Szép festés
Kényelmes ülés
Jó markolat
Jó váltókarok
Hidrás tárcsák nagyon faszák
Hátsó váltó hozzáütődik a vázhoz ugratásnál..
Első teló(RST Launch)
háát a teló mindenképp.. első használatkor már koppant kifele jó nagyot.. aztán az ülés az nagyon kényelmetlen, és a fékek se jók.. nem fognak és nehéz behuzni a fékkart, ami nemtudom h a fék vagy a fékkar hibája de szerintem közös munka..:D
alapjában véve egy maszsiv és nem oylan nehéz bringa, kezdésnek teljesen megfelel. én a fékeket mindenképp lecserélném, mert amilyen nehéz behuzni nem fog megmenteni manuálkor a hátraeséstöl.. a teló is cserére szorul, illetve ha sokat ülsz akkor az üléstt is érdemes :D
de igazábol jol öszse van rakva, oylan maszsiv érzést ad ha ráülsz, mintha sose esne szét.. csak a váltó kattan minden bunnynál de hát a váltók általában ezt csinálják..:D a 14.5 es vázat könnyű kezelni. a váltók teljesen jól működnek, és a gumik is nagyon jók ahhoz is h hegyen menjél.
ha a rosszabb alkatrészeket lecseréled egy nagyon jó bringát kapsz (csak hát az meg megint pénz..)
nagyon jó canga.Erős masszív váz...kerekek erősek
fékekkel egyenlőre semmi baj,ülés viszonylag kényelmes.
single speeden jól lehet vele streetelni...
A teló hidegben 2 ugratás után merev villa feltétlen cserélni kell
a közép rész recseg...
nagyon szép kis bicaj,ha a villa le van cserélve akkor egész jó kis bicikli
ajánlom mindenkinek nem fog csalodni benne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kezdjük ott hogy jó bike. Vmeddig a felnik is bírják, a váz is előny, truva kormány+stucni is előnyös, váltó ha nem ölöd jó
először műxik a teló is, jól néz ki 16-osba
Vázról:Ez a váz jó erős, nem kell fikázni, csak éppen nem streetre van kitalálva.Oda van az NS, Atomlab, DaBomb, vagy az UMF Steel szériája... és hasonlók. Ez 1 Dirt váz, arra jó is, és ha 200 mili alatt maradsz a telóval, akkor bírja a kezdő DH-t is.Szal nem kell bele BoXXer:), elég bele 1 180-as Marzo Super TRV:D.Unokabátyámnak van, 100kg-s testépítő, és bírja alatta!Egyszer kellett rá új váltó, amikor 1m-es oldalbunny nem jött össze neki. Jó ez letörésugrásra is, ha nem síkra teszi az ember.
Teló (RST Launch T7), a hátsó váltó oldalbunnynál, hátsó felni, mert 1 180-tól erősített küllőkkel 1 8-as. Nem csúszópapucsos. Ja:És nem szereti a streetet, integrált fejcsapi.
Amiket először cserélném ha az enyém lenne:
-Teló
-Hajtás(1 tányérosra)
-Hátsó kerék(24-esre)
Most unokabátyám vagy jót fogott ki, vagy durvulnak vele nagyon az emberek.Neki több mint 1 éve van meg.Neki szerencséje volt, mert megkapta 120-ért:D
Amiket változtatott rajta:
-Teló
-Első agy(átütős)
-Küllők(erősített)
-Pedál(B+)
Hát,ami gyenge rajta az a teleszkóp és a fékek!Szerintem ezeket a jó bicikliket ezzel rontják el. Inkább legyen kicsit drágább,de minőségibb.A t9-es RST halál rajta!!!Eleinte jól mozog,de később merev villa lesz.Talán ez a legrosszabb. A tárcsafék pedig tektro,szerintem nem is kell részletezni...Mindenki tudja! Ha ezeket lecseréled,akko nagyon jó kis biciklid lesz,ami remélhetőleg bírja is.Ezen a 2 alkatrészen kívül semmi hátrányát nem tapasztaltam.
Háát a váz geója,kormány,stucni,hidraulikus tárcsafékek , a telo ha karban tratod pl.leszeded a szimeringeket és kipucolod belül és befujod wd-40 el...jaa és maxxis hollyroller gumik:D
barna
UMF- Everybody Freeride
Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.
Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.
A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
UMF Hardy 3 Disc milyen hajtást ajánlotok? |
8 válasz
utolsó: 2012. aug.
|
UMF Hardy 3 Disc-be Truvativ Howitzer |
9 válasz
utolsó: 2012. júl.
|
Milyen első teleszkópot ajánlotok dh/fr kezdésre az UMF H3-amba? |
12 válasz
utolsó: 2012. máj.
|
UMF Hardy 3 Disc 2010 16" ill. Kona Shred vagy Hardy 4 disc. |
4 válasz
utolsó: 2012. márc.
|
UMF Hardy 3-hoz milyen cuccokat ajánlatok? |
3 válasz
utolsó: 2011. aug.
|