a váz geója egész jó,a gyári cumóval is jól gyorsula gép,a yoke és a hátsó papucs szépen ki van dolgozva,a festés is szépés jó minőségű,a nagyobb villákat is elviseli,haverom marzo drop off-al használta több mint 1 évig,de túl nagy dolgokat nem is csinált vle,de azért volt pár letörés is, a váltórendszer egész elfogadható,az aliviós cucok jól működnek,a Truvativ kormány/stucni páros tökéletes,de a shimano mechanikus tárcsafékek foghatnának jobban is,a pizzákat itt érdemesebb kicsit nagyobbra cserélni,a nyereg is egész kényelmes,nameg egyedi
inkább 1 fokkal olcsóbb váltórenszer kelett volna,mert így elég gyenge kerekek kerülteka gépre,a felni emellett nem elég széles,a hátsó agy is elég vacak,a hajtóműre megint csak nem jutott pénz így az se túl bivalyos,1 idő után elkezd recsegni a monoblokk,és a hajtókar is elég átlagos,a villa szintén 1 ganéj,alig mozog,de emellet hajlamos eltörni,a félintegrált kormánycsapágy meg nem túl jó dolog hosszú távon,ha sokáig ezt a vázat akarjuk használni:(
ha valaki úgy gondolja,hogy mindenképpen hardy-t akar,akkor annak muszály lesz később lecserélni a szegényesebb alkatrészeket,ami később drága lehet,inkább érdemes megvenni külön a vázat és úgy olcsóbban kijössz,ha saját magad veszel rá leárazott,de jobb cuccokat,vagy veszel használtan,de összességében gyárilag se 1 rossz vétel,csak később biztos sok pénz fog elmenni rá..........
dirt,hobby dh,FREERIDE