- jól bírta a bal oldali hajtókarcsavar, nem úgy, mint a MotoX-ben, viszont hiába márkatárs, nem kompatibilisek
- a középrész csapágyai túlélték magát a kart
- integrált...
- ... de nem Shimano kompatibilis a tengelye, sőt, a komolyabb FSA-kkal sem kompatibilis (a MotoX pl. Shimano szabványú)
- a középrészen hipergagyi, a tengelyre rászoruló, eltörő, kemény műanyag porvédő gyász
- merevségről ne beszéljünk, fogalmazzunk inkább úgy, hogy hajlik
- az enyém meg is volt görbülve, valószínűleg ráesett az előző tulaj (persze "hibátlan állapotú"-ként hirdette egy másik portálon), de erről nem a kar tehet
- hogy iszonyatosan kopott róla a festés, azt már kár is említeni
- nehéz (1200 g körül volt kompletten, nagytányér helyén rock ringgel)
Megfordult nálam néhány Shimano, és még egy FSA, de kár hozzájuk hasonlítani. A Shimanok (2 db LX '05; XT '04, '12) jók voltak, az FSA MotoX nem rossz, a Gamma Drive MegaExo egyértelműen hulladék.
Az hogy 'dirt/street gyerekként' használtam, nem jelent semmit, a véleményemet nem ilyen elvárások szerint írtam, mivel egyértelműen nem arra való.
Elbringázni a boltig, síkon túrázgatni, könnyű embereknek, de erre nem kell integrált hajtókar.
=semmire. ha bringában volt, vigyázz rá.