FSA Gamma Drive MegaExo hajtókar

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




Krupcheck avatar
91 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • jól bírta a bal oldali hajtókarcsavar, nem úgy, mint a MotoX-ben, viszont hiába márkatárs, nem kompatibilisek
  • a középrész csapágyai túlélték magát a kart
  • integrált...
Hátrány
  • ... de nem Shimano kompatibilis a tengelye, sőt, a komolyabb FSA-kkal sem kompatibilis (a MotoX pl. Shimano szabványú)
  • a középrészen hipergagyi, a tengelyre rászoruló, eltörő, kemény műanyag porvédő gyász
  • merevségről ne beszéljünk, fogalmazzunk inkább úgy, hogy hajlik
  • az enyém meg is volt görbülve, valószínűleg ráesett az előző tulaj (persze "hibátlan állapotú"-ként hirdette egy másik portálon), de erről nem a kar tehet
  • hogy iszonyatosan kopott róla a festés, azt már kár is említeni
  • nehéz (1200 g körül volt kompletten, nagytányér helyén rock ringgel)
Tapasztalat

Megfordult nálam néhány Shimano, és még egy FSA, de kár hozzájuk hasonlítani. A Shimanok (2 db LX '05; XT '04, '12) jók voltak, az FSA MotoX nem rossz, a Gamma Drive MegaExo egyértelműen hulladék.

 

Az hogy 'dirt/street gyerekként' használtam, nem jelent semmit, a véleményemet nem ilyen elvárások szerint írtam, mivel egyértelműen nem arra való.

Erre ajánlom

Elbringázni a boltig, síkon túrázgatni, könnyű embereknek, de erre nem kell integrált hajtókar.

=semmire. ha bringában volt, vigyázz rá.

Ennyiért vettem
7000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogszám:

22/32/44


 
hajtókar hossz:
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

integrált Cro-mo acél tengely


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

alumínium


 
külső lánctányér anyaga:

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált


 
középső lánckerék anyaga:

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált


 
belső lánctányér anyaga:

AL7075 T6 alumínium, CNC esztergált


 
hátsó fokozatok:

9


 
rockring:

nincs


 
pedálpersely:

nincs


 
további információk:
  • lézer grafika
  • középcsapágy nélküli súly: 993 gramm

tömeg:

993


 
középcsapágy:

acél MegExo középcsapágy


FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű FSA Gamma Drive MegaExo termékkel kapcsolatban: