FSA Power Pro hajtókar

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

psyqho avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
sztem merev...nekem rpm power pro-m van szerintem ugyanez csak 4 csavaros...
Hátrány
eddig birja
Tapasztalat
ha hulyeseget irtam lecci ne tamadjatok :D
Erre ajánlom
amire akarod
Ennyiért vettem
10800
Szerinted hasznos?

gery03 avatar
gery03
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Olcsó, relatíve szép, és 5 karos.
Hátrány
Kicsit tényleg nyúlik ide-oda.
Tapasztalat
Én kb 2 éve használom ezt a kart, és már vagy 4*, 5* át lett rakva másik monoblokkra (vagy csak le lett szedve, és visszarakva), de a négyszöggel még semmi problámám nincsen. Pedig mint mondtam 2 éve használom triálra!
Erre ajánlom
Szerintem bárkinek megfelelhet.
Szerinted hasznos?

Danis avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyű
Hátrány
hát ha csak a monoblokk tört volna le! de nem! karikát raktam a hajtókarba, és a hajtókart mivel a csavar még fogta, letörtem a monoblokkot. 75 kiló vok, 1,5 méteres letörésen nyekkent meg. cserélve hussefeltre! azért 6 hónapot bírt elég jól.
Tapasztalat
hát gondoljátok át, mert ez biza 12 újonnan, és 15 ért hussefelt dh-t kapsz, oké ahoz isis kell, de azt 1× kell megvenni, de ha az még kevés akkor integrált lx hajtomű simano garazsábol, 25-35 ért már megkapod és akkor nme kell szarakodni a monoblokkal.
Erre ajánlom
CC, XC, durvulásra semmiképp
Szerinted hasznos?

Street arc avatar
Street arc
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Olcsó
Hátrány
Nekem kb. 3 hónap után kinyúlt a bal oldali 4szoglet.
Tapasztalat
Nekem nagyon nem jott be. Megreklamáltam,de a boltban kirohogtek, hogy mit várok ennyi pénzért.
Erre ajánlom
Uzletbe járós, vagy trecking biciklikre.
Szerinted hasznos?

Kullio avatar
Kullio
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, teljesen megbízható
Hátrány
négyszögtengelyes
Tapasztalat
nem értek egyet az előttem hozzászólóval, főleg nem a merevségben. bár az is igaz, h én "mindössze" 65 kg vagyok. Jó azt csá!
Erre ajánlom
CCre bárkinek kivéve verseny
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Komori Győző avatar
Komori Győző
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó. Jól hangzik az 5 csavaros rögzítés.
Hátrány
Az öt csavartól több merevséget vártam. Négyszögtengelyes :-) Oldalirányba is van kilengése.
Tapasztalat
Olyan, mint az árából következtetni lehet. Merevnek nem mondhatnám. (Vagy nagyok az igényeim)A váltásról egy padka után nincs mit írni. 43 fogas lett :-)
Erre ajánlom
50-100eFt-s bringára hétvégi harcosoknak.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fruit1fly avatar
Fruit1fly
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
sztem korrekt minden része
Hátrány
igazábol semmi, teljesen átlagos, semmi kül, talán éppen ez, hogy semmi nem különleges rajta
Tapasztalat
minden jo, a gatyám ráment (szó szerint, nem azért, mert drága lenne:)) nekem bejön és amig meg nem hal addig ezt fogom használni...
Erre ajánlom
bárkinek bármire ha nem kell neki jobb
Szerinted hasznos?

Turbo_G.Pityu avatar
Turbo_G.Pityu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Tartósnak tűnik,valóban szép,jó az ára.
Hátrány
Kár hogy nem kapható 170mm-es,gyereknek az lenne a jobb. Váltás teljesítménye gyengébb nint az előző '95ös LX-nek.
Tapasztalat
Amig nem lesz pénzed egy drágább,könnyebb hajtókarra,addig OK!
Erre ajánlom
Kezdő CC. 110-nél hosszabb tengelyt ne használj hozzá!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Olah Gusztav avatar
Olah Gusztav
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Arahoz kepest nagyon merev,5-karos,szep,viszonylag konnyu
Hátrány
A fekete festesre vigyazni kell, de azert nem cukorbol van. :-)
Tapasztalat
5-karos kovacsolt(legalabbis nagyon olyan)kart mar nem nagyon kapsz ennyiert."Enyhen" jobb vetel,mint a Truvativ hasonloja
Erre ajánlom
Nem sulymanias CC-seknek,80 kg felett nem rossz vetel
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.