FSA Power Pro hajtókar

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




Street arc avatar
Street arc
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Olcsó
Hátrány
Nekem kb. 3 hónap után kinyúlt a bal oldali 4szoglet.
Tapasztalat
Nekem nagyon nem jott be. Megreklamáltam,de a boltban kirohogtek, hogy mit várok ennyi pénzért.
Erre ajánlom
Uzletbe járós, vagy trecking biciklikre.
Szerinted hasznos?

FSA logó

FSA márka bemutatás

Az FSA (Full Speed Ahead) a tajvani TH Indsutries márkaneve, és amerikai valamint európai központtal egyaránt rendelkezik, így a világon mindenhol ismerősen cseng a márkanév.

A márka kínálatában főleg hajtóművek, nyeregcsövek és kormányrendszerek találhatóak. A folyamatos fejlesztés és a technológiai újdonságok követése meghozta az eredményét. Az elmúlt pár évben már szinte minden jelentős Pro Tour és mtb csapat használ valamilyen FSA alkatrészt, valamint több kerékpárgyártó építi be gyári felszereltségként a bringáiba a cég valamely termékét.

Az FSA mindig is élen járt az új technológiák alkalmazásában, mint például a kompakt méretezésű, pehelykönnyű karbon és alumínium kormányok fejlesztése és gyártása, vagy a BB30 középcsapágy-szabvány meghonosítása.

A TH Industries 2009-ben kibővítette erőforrásait, megduplázva a termelését, ezáltal a kerékpár és alkatrészgyártás központjának számító Tajvan egyik legnagyobb és leghatékonyabb gyártója lett. 2012-re 5 tengelyes, nagysebességű CNC gépekkel, melyeket az FSA Vision agyainak gyártására használnak, és melegen formázó karbonfelni készítő gépekkel szerelkeztek fel. Ez utóbbi gép lehetővé teszi, hogy nagyobb kapacitással gyárthassák felnijeiket, mivel egy technológiai folyamatban, pontosan és precízen állítja elő a terméket, amely semmilyen utóformázásra nem szorul. A felület tökéletes, és csak a küllőfuratok elkészítése van hátra, miután a felni kikerült a formából.