- ár/teljesítmény érték
- szép
- nem kell annyi különbféle szerszám hozzá mint a shimano féle integrált hajtóművekhez
- jó a csapágyazás
- merev (négyszögtengelyhez, octalinkhez hasonlítva)
- létezik több színben is
- montira nem igazán jön be a 44-32-22 áttétel (ez csak az én problémám!)
- beszerzése
Részletesebb leírás:
- CrMo csőtengely
- AL6061-T6 alu kovácsolt hajtókar
- külső BB 68/ 73mm csapágyházhoz
- 170, 175mm-es hajtókarhossz
- 44 alu - 32 acél - 22 acél
- 8/ 9 sebességes
Térjünk a lényegre:
Összesítésben nagyon jó hajtómű. Kissé nehéz, de nem árához mérve. A hajtókar fényezése szerintem le fog kopni (remélem tévedek!). Az kimondottan tetszik benne hogy csak a középcsapágyhoz kell célszerszám. Maga a komplett hajtómű nem csavarodik, de a hajtókart meg lehet csavarni egy kicsit ha nagyon akarja az ember, ez nem rémisztgetés! A középcsapágy egyenlőre jól bírja, már kapott sarat, vizet, homokot, port, meg egy "finom" takarítást. A kosztól (pl.: sár) való megtisztítása sajnos nehézkes egy kicsit az érdesebb felületkezelése miatt. Súlya az nagyjából egyezik az olcsóbb integrált shimanokkal. Nagykerből akciósan tudtam volna szerezni 15ezerért de persze elfogyott, ennyi pénzért hibátlan. Végül találtam egyet drágábban az ajánlott fogyasztói árhoz közelebb, de még így is jó vétel! A lánctányérok kopásáról jelenleg még nem tudok írni. A váltás finom vele.
Túrázásra és talán versenyzésre.