-merevek nagyon a tányérok
-a festés egyszerűen nem lehet leverni
-szép külső
-Hollowtech II (lyukas középrész, bele van intengrálva az egyik hajtókarba
-geci könnyű
nekem sikerült az egyik tányérba verni egy kis nyolcast:D
-merevek nagyon a tányérok
-a festés egyszerűen nem lehet leverni
-szép külső
-Hollowtech II (lyukas középrész, bele van intengrálva az egyik hajtókarba
-geci könnyű
nekem sikerült az egyik tányérba verni egy kis nyolcast:D
Átütős lévén eszméletlen merev minden irányban.
A tányérokkal is meg vagyok elégedve , nekem egy 2007-es példányom van de nem igazán van megkopva.
pöcc-re vált!
Kissé fura hangokat hallat mintha homok lenne benne , pedig nincs.
XC-meg amire akarod
-Merev
-Könnyű felszerelni
-Jól néz ki
-alu lánctányér
-a középcsapágy le van szigetelve ezért nem koszolódik.
-a hajtókarról kicsit lekopott a festék
-2éves használat után a 3. lánctányérról letört 1 fog, de ez nem befolyásolja a hajtást, lehetne erősebb anyagból
Már szinte mindenhol használtam, sárban,porban,hóban,latyakban, és elég jól bírja
XC,Dirt,City
Merev, jó minőségű hajtómű, nagyon szerettem.
Monoblok tömítése is megfelelő.
Többször cseréltem pedált és a menete bírta, nem úgy mint a Hussefelt.
Könnyű.
Nem találtam. Talán a hajtókar gyors kopása.
Négyszögtengelyes shimano hajtást cseréltem le LX-re, nem bántam meg.
XC, FR, DH
Csak jókat tudok írni, iszonyat merev minden irányba, veszteség mentes hajtási energia! 36T középtányérral használom tehát a váltó müködésére nem tudom véleményezni, bár 99% hogy lesz 48T nagytányérom is, így majd tudok később mit írni erre! most van meg 1hónapja és semmi kopást nem látok rajta, pedig mentem vele nem keveset és gyürtem rendesen! :) CN-7701-es XTR láncal használom. Persze hogy integrált FSA BB-9000 Mega Exo középrész van hozzá! Kítünő finom hangtalan müködés semmi kotyogást nem tapasztaltam még. nálam nem tört /NEM is szeretném/ másnál sem tudok róla! Nem tapasztaltam cipő általi kopást még. Sajnálnám ha lekopna, jól néz ki, és még mindig van aki csodálkozva megjegyzi, hogy ilyen drága hajtóművet venni megéri??? MEG :D A régi trekking octalinkes LX hajtóművemhez képest mereveb és könnyebb, nem beszélve a B+ hajtómű után megváltás.
Nem utolsó szempont hogy GYönyörűen szép és igazán eltalált konstrukció! :)
Tán van könnyebb de az mán árban luxus bár eredetí árban Ő sem olcsó! :)
Az "integrált" véget kicsit széles, de ez engem ne zavar nem gától a tekerésben!
Nekem semelyik csavarom sem lazult le, Bár ÉN kicsit lehet rátéptem :) és a pedál is a helyén van Ő sem tekeredet ki, mint olvastam.
Én 1hónapja használtan jutottam hozzá és mán nem gyári csapágyazással hanem FSA-val. Eddig meg vagyok vele maximálisan elégedve, nem csalodtam benne! Lehet, hogy van jóbb olcsóbb de nekem tökéletesen megfelel! :)
Mindenkinek mindenre! :)
nagyon merev .
a tányérpok elég hamar kopnak
csak egy tányérral használom
Bírja az ugrálásokat , könnyűűű
a cipő elhalványítja szépen lassan a festést....
már egy hasonló hajtókarom tönkrement , azért mert lelazultak a csavarok és szétment a menet
mindenre :D
oldalirányban merev
tányér tartós
nem csavarodik, nem törik (10 maratonon van túl)
cipő nem koptatja
váltás kicsit kemény
bringával vettem , ha nem extra profin nyomod, és nem akarsz a bicóra fél millát költeni akkor ez elég neked
maraton, túra
Alapvetően jó kis kar. Kár, hogy az integrált csapágy miatt a láncvonallal már nem lehet játszani, mint a négyszögtengelyesnél. Cserébe tényleg sokkal merevebb. (A régi LX-hez képest pedig könnyebb is, de egy komoly négyszöges azért bőven könnyebb.) Most már két bringán is ilyet nyúzok, mert országútra kellett a 44-11. Azon a régi edző gépemen pedig csak 42-11 volt. A képen azért van leragasztva szigetelőszalaggal, hogy a kamásli ne dörzsölje ki a felületét.
Bármilyen normál felhasználásra jó lehet. Akár XC verseny is, ha olcsó kar kell.
Nagyon merev, nagyon könnyű (900g), csavarok nagyon jó minőségűek. A monoblokk tömítése kiválló, nekem 1,5év után is ugyan olyan tökéletes mint amikor megvettem.
Gyári lánctányér puha aluból van ezért nem annyira tartós.
Én tányér nélkül vettem elég jó áron. Volt a cc vázamban a 4x bicómban és egy ideig a dh bicajban is és kapott rendesen mocskot és redvát. Semmi baja nincs. Nagy nyomásúval is volt már mosva... én úgy érzem ennek a tömítése halál biztosra van megcsinálva. Soha nem volt semmi bajom vele. Soha nem recsegett vagy ropogott avagy darált volna. 2-3 éven át használtam Isis drive-os hajtást, azzal nagyon sok problémám volt. Különösen a blokkal. De így sokkal merevebb, tartósabb és könnyebb hajtásom van.
- CC/XC
- Street
- Dirt
- 4x
- All Mountain/Enduro
- FreeRide
- DownHill
- shimano, nekem ez garancia, integrált hajtásba csak a shimano (H)
- sokoldalú felhasználhatóság
- 760 gr az egész
- rohadt merev, bár azért oldalirányban ne hasonlítsuk bmx hajtásokhoz :)
- én egyszer raktam be, soha nem huztam utánna stb
- csapágy is jól forog (még..)
- pofon egyszerű összerakni és nem szervizigényes
- imádja a koszt
- aránylag olcsó is...
- az enyémen nincs is cipőkopás (még...)
- 22-24 es tányérral patent az egész
- acél tengely
- a középrész gyengének tünik, de olcsó hozzá az új
- hallottam már hogy az integrált tengely meglazult és kikellett dobni
- nekem mindig kilazul a pedál :S
- dsp-vel hátul ferde a láncvonal
- oldal irányban hajlik picit, de birja
hát én bmx hajtásról váltottam, főleg a súly miatt, meg már volt xt-m és imádtam, egyszer kell beépiteni és elfut egy ideig, utánna a csapágy cserés, de pár ezerből azis megvan, a lánctányér is olcsó, bár az acél tányér sokáig birja.
Csak ajánlani tudom, én dirt-street-park felhasználásra vettem, nem ide való ez tény, de ha dh-t birja ezt is kell neki, és birja is, én nagyon szeretem.
xc, enyhe fr, dh-ra vegyél raceface-t sztem, nekem a park-street-dirt felhasználásra is bevált ;)
Nekem merevnek tűnik.
A tányérokon különösebb kopást nem látok.
Most egy 3000 HUF-os sram lánc van rajta, és egy alivio váltó. Egy esetet kivéve (lásd lent) teljesen jól vált.
Csak most sikerült megkarcolnom először a maratonon amikor tekerés közben beleért egy nagy kőbe.
- elég merev, oldal és hajtásirányban egyaránt
- könnyű
- jó a design
- a váltás egész jó sram lánccal
- a tányérok könnyűek és elég tartósnak néznek ki
- a pasimnak is ilyen van és kiszerel/kölcsönvesz belőle néha ezt-azt :D
- a műanyag csavar, ami összehúzza a két hajtókart lehetne kicsit erősebb; ha nincs fent akkor szétesik a hajtókar, kilazulnak a csavarok is
FC-T671
"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."
A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.
A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.
A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.
A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Shimano Deore LX |
5 válasz
utolsó: 2023. ápr.
|
Shimano Deore LX hajtókar hossz mennyit számít? |
18 válasz
utolsó: 2015. nov.
|
Hogy szedjem ki az elnyírt leszorítócsavart a Deore LX karból? |
2 válasz
utolsó: 2012. aug.
|
Shimano LX HT II középtányérja kiegyenesíthető, vagy cserélhető? |
5 válasz
utolsó: 2012. ápr.
|
NC Capital 2009-be bele lehet rakni a Shimano Deore LX hajtást? |
5 válasz
utolsó: 2012. feb.
|
Shimano SLX vagy LX hollowtech II |
3 válasz
utolsó: 2011. júl.
|
Saint vs LX vs Race Face Ride- fr-re melyik jobb? |
4 válasz
utolsó: 2011. máj.
|