Shimano Deore XT hajtókar

81 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 67.000 Ft

Újszerű Shimano Deore XT FC-M770-10 integrált hajtómű
26.000 Ft
új árához képest: -61%

FC-M760 Shimano Deore XT eladó
20.000 Ft
új árához képest: -70%

Shimano Deore XT integrált hajtómű
25.000 Ft
új árához képest: -63%

Shimano Deore XT integrált hajtómű
33.000 Ft
új árához képest: -51%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



76-81 (81 vélemény)
Rendezés

Dugó avatar
Dugó
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Merevebb Al vázban mint az STX-RC, ill. az octalinkes LX. Szép!!!
Hátrány
Ha nem SC-be viszed a szerelési útmutatot töltsd le a szerelőnek./Ez igaz az összes Shimano termékre!/
Tapasztalat
LSD. hátrány
Erre ajánlom
Nekem császár!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sitti avatar
Sitti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Iszonyatosan merev és emellett szinte pillekönnyű!
Hátrány
A hozzá való Octalinkes középrész nagyon halkan recseg a vázban.
Tapasztalat
Nagyon merev, nagyon jó a váltás minősége. Nagyon megéri az árát.
Erre ajánlom
Szerintem a specializált bringák (DH, Triál..) kivételével bárhová.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Istyu avatar
Istyu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Mindkét irányban iszonyat merev! Hollowtech II. Az integrált középcsapágy könnyen szerelhető (spec. szerszám kell hozzá). Könnyű és a lyukas tengellyel jól is néz ki. Kompatibilis tányérok (nem úgy mint az XTR).
Hátrány
Eddig nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Egy álom! Bár ezt is hajtani kell, de a Deore-hoz képest ég és föld. Nagyon megéri az árát, mert komplett középrészt kapsz a pénzedért. Nem kell vacakolni a szereléssel. Behajtod a két csapágyházat, ráakasztod a bal hajtókart, oszt nyomhatod is, mint állat.
Erre ajánlom
Mindenkinek.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bojkó Balázs avatar
Bojkó Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Hihetetlen merev, nagyon könnyű és GYÖNYÖRŰ!
Hátrány
Drága
Tapasztalat
A váltás a Shimano láncokkal (XT!!!) a legjobb.
Erre ajánlom
CC, túra, zúzás
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 2000-4000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Merev,konnyu,szep,jol valt.
Hátrány
Csak Shimano Octalinkes kozepcsapaggyal hasznalhato,ami nem valami tartos darab,es szinte mindenkinek recseg a vazban.
Tapasztalat
...
Erre ajánlom
Barkinek,aki hajlando ennyit kolteni egy hajtomure.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Adirem Andris avatar
Adirem Andris
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
shimano /xtr/láncal tökéletesen működik
Hátrány
ha nem cserélsz elég gyakran láncot /min 2000 km/ tányért is cserélhetsz az év végén
Tapasztalat
milyen a közönséges xc-s?!
Erre ajánlom
tökéletes xc hajtókar, ha az ember odafigyel a használatára
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

76-81 (81 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:

FC-M8000


 
fogszám:
  • 40-30-22
  • 38-28
  • 36-26
  • 34-24
  • 30
  • 32
  • 34

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
hajtókar anyaga:

alumínium


 
további információk:
  • Bárhol kerekezhetünk a 11-fokozatú „kerékpárosra hangolt“ áttételezéssel
  • Különféle választási lehetőségek a kerékpár és a kerékpáros stílus szerint
  • Következetes váltásteljesítmény és jobb lánckezelés
  • Strapabíróbb lánctányér fogak
  • Kompozit felépítésű lánctányér:
  • acél fogak/acél + CFRP test (1x11, 3x11 középső)
  • alumínium bevonatos fogak/alumínium + CFRP test (2x11 felső)
  • A tartósság és a kis tömeg optimális egyensúlya
  • Az új 3D-s kompozit lánctányér fogainak összetétele optimalizálva van az egyes lánctányérok terheléséhez (1x11, 2x11 & 3x11) az acél hajtófogakkal és az alumínium tartófogakkal
  • Új 3D-s test egyedülálló lánc gyűrű kompozit design: Alumínium fogak / Alumínium + CFK (3x11 felül) acél fogak / CFK (3x11 közép) Alumínium bevonatú fogak / Alumínium + CFK (2x11 Top) Rozsdamentes acél / CFK (1x11)
  • Nagy hatékonyság és precíz váltás
  • Továbbfejlesztett hajtási merevség
  • 70 fokos csillagkar HOLLOWTECH II technológia és dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Szűk áttételi tartomány a minimális váltási ugrások és a ritmus fenntartása érdekében
  • Egy tüskés felépítés az erőteljes váltás érdekében
  • Fokozott lánctartás
  • Dinamikus lánc kapcsolódás (1x11-fokozatú)
  • Jobb tömítés és jobb forgás
  • Kis csapágyas alsó keret
  • Kompatibilis a 148 mm-es hátsó sarutávú Boost kompatibilis vázakkal (FC-M8000-B1/B2)

tömeg:
  • 773,9 g (40-30-22 fog, középcsapágy nélkül)
  • 695,5 g (34-24 fog, középcsapágy nélkül)
  • 680 g (30 fog, középcsapágy nélkül)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore XT termékkel kapcsolatban: