- Számomra tökéletesen merev minden irányban ez a Shimano hajtókar, a tengely és a tányérok is. Hajthatom, taposhatom kiállva is mint egy állat, nem hajlik, nem ér bele a lánc a terelőbe. A Shimano Tourney után megváltás. A merevség sokkal jobb hajtás hatékonyságot eredményez, jobb sebességet lehet elérni, ugyanakkora vagy kisebb erőkifejtéssel.
- A gyári csapágy(SM-BB51) finoman fut, mint mindegyik, itt csak a tartósság a kérdés és hogy mit bír, erről majd később tudok írni. De a hiba, amit mások írtak, miszerint a hőtágulástól recseg, ropog, nálam nem jelentkezett eddig, pedig tekertem vele hűvös hajnalon, és tűző napon is messzire.
- A váltás gyönyörű vele, Deore lánc és Deore váltó, könnyen felmászik a nagytányérra és vissza a középsőre, amúgy 2 tányérosan használom, az alsót nem használnám, így csak fölösleges plusz súly lenne.
- Acél középtányér a jobb kopásállóságért.
- Cserélhető, imbuszos csavarral rögzített tányérok.
Eddig nem tapasztaltam, remélem nem is fogok.
Nem bántam meg hogy megvettem főleg ilyen áron, tökéletesen merev, minden igényemet kielégíti. Tányér és csapágy tartósságról majd később tudok írni. Előző négyszögtengelyes karjaimnál sokkal jobban ki lehet hajtani, és erről nem fog lelazulni a balos kar, mint a négyszögtengelyeseknél szokás.
Szerk.: 1000 km-en túl, gyári csapágy bírja még nem volt vele se és a karral/tengellyel se gond. A karról lekopott a felirat, nem mondanám hátránynak, minden karról lekopik, ha olyan cipővel használja az ember... Nagytányér fogai kopnak rendesen, de a teljesítményt eddig nem befolyásolta, elvégre alu, nem is vártam többet, egy mínuszpont, de pluszpont az aluminium kisebb súlya miatt. Csapágy bírja a gőzborotvát is.
Bármire.





