-Négyszöges és octalinkes hajtáshoz képest érezhetően merevebb ,ezáltal robbanékonyabb kigyorsításkor.
-a láncot könnyen le és felkapja,zajtalanul fut
-ha van megfelelő célszerszámod akkor elég könnyű beszerelni és a láncvonallal sem kell sokat szórakozni, csak pár hézagológyűrűt kell a csapágy megfelelő oldalára helyezni.
-alacsony súly
-esztétikus kialakítás
-ha megfelelő helyről rendeled akkor nem kell mélyen a pénztárcádba nyúlni
-középrész kifekezetten jó áron kapható hozzá(ellentétben pl az FSA megoldásával)
-egyenlőre nincs ilyen
Az ehhez hasonló kategóriájú szintén integrált hajtóművekhez képest kiforrottabb megoldásúnak tartom.Tapasztalatom az FSA-val kapcsolatban van de lényegesen jobbnak tűnik annál.Az alivio integrált hajtásnál jobb vétel hiszen árban nem sokkal több de ahhoz tudomásom szerint nem jár a csapágy.
Túrázás,xc,cc,városi közlekedés.