-szép megjelenés
-bontható-csereberélhető lánckerekek
-viszonylag merev hajtókarok.
-a legkisebb lánctányérra belülről pattintható műanyag gyűrű- ami megvéd a lánc esetleges beesésétől a hajtókar és a váz közé
-kopik a használatban (persze mi nem?), a Shimano felirat már csak emlékeimben él a hajtókaron :D
-alu lánctányér csavarok (az egyik imbusznyílását lesarkaztam a kulccsal, tudom ez az én bénaságom de ha acélból lennének ez nem történt volna meg)
-hát.. drága egy kicsit?
-egyesek hiányolhatják a lánctányérvédőt. (Én nem)
-specifikus hátrány, aki három tányért használ azt valószínűleg nem érinti: átalakítottam a legnagyobb tányér elhagyásával 2x9 sebességesre a kerékpáromat. Mióta nincs a legnagyobb tányér fent, észrevettem hogy a középső kicsit kitáncol a pedálfordualt "odataposós" részén. Nem egyértelmű számomra hogy a hajtókar maga deformálódott, vagy a monoblokk tengelye, esetleg csak maga a lánctányér hajlott meg.
Négyszögtengelyes hajtómű, ennek megfelelő jellemzőkkel bír. Nekem soha nem lazult le még, két és fél éve nyúzom a 85 kilómmal. Tapostam, ugrottam vele, mindent kibírt. A rögzítőcsavarok jó kialakításúak, jó a porvédelem. A pedálmenetek jók, akinek mégis belerohad az valószínűleg annak idején nem zsírozta meg a menetet összeszereléskor.
Trekkingre, túragépre mindenképpen (lehet kapni 48-36-24-ben is), finomabb montizáshoz, XC-közepes terep, egy jó merev, erős tengelyű monoblokkal.