-Olcsó.
-Egészen jól néz ki.
-Trekking és MTB fogszámmal egyaránt kapható.
-Könnyen le- és felszerelhető a megfelelő szerszámokkal.
-Normál, elfogadható súly.
-Láncvédő, ami akár le is szerelhető ha valaki nem szereti.
-Nem rozsdásodik.
-Olcsó alkatrészek.
-Könnyen megbontható karbantartás alkalmával.
-2 féle színkombinációban vásárolható meg.
-Acél lánctányérok (mindhárom).
-Nem merev, kimondottan rugalmas. Erősebb taposásra szemmel láthatóan hajlik a hozzá való monoblokkal, aminek hallható jele, hogy a lánc beleér az átdobóba.
-Lassan veszi fel a láncot.
Már amikor kinéztem a bicót eldöntöttem, hogy ez a hajtómű nálam nem sok időt fog tölteni, de azért kipróbáltam pár hónap erejéig. Az igazság az, hogy rosszabb, mint amire számítottam, rendkívül rugalmas szerkezet, így lecseréltem egy szintén 48 fogas SLX hajtóműre, ami már régebben bizonyított nálam.
Ajánlani jó szívvel nem tudom, de napi pár km-es ingázásra megfelelő, ha az ár a fő szempont. Talán egy BB-UN54 vagy 55 középcsapágy segít a merevség problémáján egy keveset.
A mért tömeg lejebb középcsapágy nélkül értendő.
Alkalmi vagy kezdő bringázásra, ha az alacsony ár fontos.