Csepel Teta hajtókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

marko2828 avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

nem rég jutottam hozzá egy nagyon gyönyörű fehér darabhoz, nem is kellet sok és rögtön bele szerettem :D  a Csepel név azért kicsit csals, mert igazából egy Lasco cf12 hajtóműről van szó, ez a hajtókar belsején fel van tüntetve!  mivel csepel ezért gyönyörű színekbe kapni. Nagyon könnyű, és pofás kis darab!

Hátrány

a hátránya hogy nagyon drága, én szerencsére olcsón jutottam hozzá egy akció folytán, de aki ilyet akar venni annak inkább ajánlanék egy sturmey archer hajtóművet ami szinte gyan ilyen és mégis sokkal olcsóbb!

Tapasztalat

ez az első ss/fixi hajtókarom, eddig nagyn megvagyk vele elégedve.

Erre ajánlom

SS/Fixi

Ennyiért vettem
8000
Csatolt képek
Csepel Teta  2012 hajtókar
14 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
hajtókar hossz:

170


 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
furatszám:

5


 
furatkör átmérő (mm):

130


 
külső lánctányér anyaga:

alumínium


 
rockring:

nincs


 
pedálpersely:

nincs


tömeg:

530


 
színválaszték:
  • fehér
  • fekete
  • ezüst
  • babakék
  • égkék
  • citros
  • narancs
  • piros
  • csoki
  • röfi

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Teta termékkel kapcsolatban: