Shimano FC-M521 hajtókar

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 19.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




BF2 hungarolada avatar
141 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Merev és olcsó hajtókar(valamilyen szérián kívűli deore és alivio között)
  • árkategóriájában negész jó
Hátrány
  • Ebben az árkategóriában nem várható, hogy patentpedállal használják, szóval a shimano felirat 50 km után szépen elkezd kopni(leragasztottam és már patentpedállal használom)
  • Nehéz(nem integrált tengelyes és alsó 2 acél lánckerék)
  • Felső lánctányér alu, de nem túl jó minőségű
Tapasztalat

Kb. 450 km van már benne és szépen fut, elég merev is, de a nagytányér miatt, meg a súly miatt inkább csak hobbi nem mindennapos tekerésre ajánlanám. Hangokról meg tartósságról később tudok majd írni, de a nagytányér nem tűnik jó minőségűnek és nem is tűnik erősnek(nem lenne jó vele felakadni). 175-ös karhossz 44-es tányér szerintem aszfaltra kevés, montiba éppen elég, de a kis fokozatokat az alsó fokozatokat alig használom. Súly miatt se versenycucc, de szerintem tartósságban se fogja elérni mondjuk az slx-ét. 6e forintal lenne dágább a deore, ami integrált tengelyes és szinte ugyan az, viszont erősebb az alivio-nál(és nehezebb tönkretenni,mint egy integrált tengelyeset).

Update: Lánctányér csavarok valami botrányosan ratyin járnak benne, de továbbra sincs panasz. Lánctányérnak is van egy fura kopása meg minősége sincs sehol egy felső kategóriás lánctányérhoz, de ha valaki normális áron hozzá tud jutni, egy integrált tengelyeshez képest, akkor nem rossz választás szerintem.

Erre ajánlom

xc, túra, hobbi tekerés...

Csatolt képek
Shimano FC-M521  2011 hajtókar
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogszám:
  • 44-32-22
  • 48-36-26

 
hajtókar hossz:
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

Octalink


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
külső lánctányér anyaga:

alumínium


 
középső lánckerék anyaga:

acél


 
belső lánctányér anyaga:

acél


 
hátsó fokozatok:

9


 
láncvonal:

50


 
rockring:

nincs


 
pedálpersely:

nincs


 
további információk:
  • OCTALINK rendszer
  • Hyperdrive SG-X lánctányérok
  • DUAL SIS kompatibilis

 
színválaszték:
  • fekete
  • ezüst

 
középcsapágy:

BB-ES25-AK/BB-ES25-E


Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano FC-M521 termékkel kapcsolatban: