Előny? Talán hogy Shimano!
Előtte egy Truvativ firex volt ami teljesen bírta a sarat, de elhasználódás, (ropogás) miatt cseréltem az SLX-re. Ez egy Design-osabb pedál és talán könnyebb is! A hajtókar belseje üreges, ami akár lehet előny is ugyanakkor hátrány is, majd eldől!? :/
- all mountain/enduro felhasználásra
- kompozit erősítésű középtányér a hosszabb élettartamért, tökéletes váltásért, egyenletesebb pedálozásért
- acél menetes pedál menet
- nagy merevségű, 2 színű hajtókarok
- 50mm-s láncvonal
- felszerelhető lánctányérvédő (opció)
- súly: 889g
Amint már írtam, hogy üreges a hajtókar belseje és ezért talán sérülékenyebb is maga a kar! Még kb. csak 1 hónapos, versenyt és igazán durva terepet MÉG nem látott, de jövőre megkapja a képzést és akkor majd elválik, hogy mennyire is felel meg DH-ra. Sajnos nem ilyen felhasználási területre tervezték, így ezért lehet, hogy sérülékenyebb is, de majd az idő eldönti!
Igazából csak azt tudom mondani, hogy a komplett hajtás.: BTS HC Comp pedálból, Shimano SLX (FC-M660) Hollowtech II hajtókarból, Shimano SM-BB80 integrált csapágyból és BBB BCR-05 RoundAbout 4 lánctányérból áll! Szerintem nem rossz párosítás?!
Igazából All mountain és XC a felhasználási területe talán, de a hozzáértők szerint mehet nyugodtan DH-ra is! Én is ide fogom használni, dh / fr...