- esztétikus
- strapabíró lánckerekek
- csavaros lánctányérok
- kényes a sötét mattos fényezése miatt
Eredetileg XT-t szerettem volna venni a teljes XT összkép miatt de sehol nem láttam használtan jó áron..
Az FC-M660 változatom van így a már feledésbe merülő 3 tányéros rendszerről tudok nyilatkozni. A vélemények alapján csak súlyban múlja alul az XT-t így gondoltam ha ló nincs jó a szamár is alapon fele annyiért találtam SLX-t. Ja.. és nem utolsósorban próbáltam/hajtottam már XTR-t is de annyival nem jobb mint amennyivel drágább, sőt számomra a kettő váltásteljesítménye teljesítménye között hajszálnyi különbség van. Nagyon pofás hajtókar, igényes kialakítással és szép fényezéssel. Ugyanakkor a sötét fényezésnek köszönhetően hamarabb meglátszik rajta a karc, kopás, használat.
Én terepen használom a 9-s változatot. A 44-s nagytányér nem a legjobb megoldás. A 10-s változatnál a nagytányér már 42 foggal jött ki. Egy fokkal jobb.
Kompatibilis a 9-s és 10-s tányér ergo ha 9-s Fc-M660-d van a simán lehet 10-re fejleszteni. Bár a tányérok újonan egy vagyonba kerülnek. (Nem biztos, hogy gazdaságos...).
Egyelőre nem tervezek hajtókar cserét mert meg vagyok vele elégedve, ha mégis akkor csakis valami 2 x valamennyire. Mert tény, hogy aki szinte(80-90%) csak terepen veret annak felesleges a nagytányér. Ez számomra sokszor megerősítést nyert.
Hobby és verseny célokra egyaránt.