Sram Red hajtókar

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 135.995 Ft - 194.895 Ft

Használt Sram Red 22+ PF30 csapágy.
80.000 Ft
új árához képest: -59%

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK




xcarlos avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Saját tapasztalat és műszeres tesztek alapján is nagyon jó tömeg/merevség arány.

A legjobb minőségű anyagokból készült, nehéz belekötni.

Shimano (6701) és Sram lánccal is tökéletes váltásteljesítmény.

Nem volt gondom sem a PF-GXP, sem a PF-BB30 középrésszel (utóbbi kicsit kényesebb, de ez főleg a vázgyártók hibája).

Hátrány

A kar lakkozására érdemes odafigyelni, érdemes öntapadó védőfóliát beszerezni hozzá.. de ez csak optikai dolog.

Tapasztalat

Jelenleg a GXP (50/34T, 172,5mm) változat van nálam, de volt szerencsém a BB30-as Red22 változathoz is (az csak 518g 50/34T, 172,5mm változatban), amivel kb. 500km-et gurultam.

Tömeg/minőség/ár arányban az egyik legjobb carbon hajtómű a piacon.

Akciósan jutottam hozzá egy zsír újhoz, nekem megérte.

Erre ajánlom

Országút/cyclocross edzés/verseny

Ennyiért vettem
275 Euro
Mért tömeg
568 g
Csatolt képek
Sram Red  2012 hajtókar
Sram Red GXP (172,5mm)
Sram Red  2012 hajtókar
Sram Red GXP (172,5mm)
Sram Red  2012 hajtókar
Sram Red22 BB30 (172,5mm)
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:
  • Red Exogram
  • Red 22

 
fogszám:
  • 50/34
  • 53/39 (BB30)

 
hajtókar hossz:
  • 165 mm
  • 167,5 mm
  • 170 mm
  • 172,5 mm
  • 177,5 mm

 
tengelytípus:
  • BB30
  • GXP

 
hajtókar anyaga:

carbon


 
hátsó fokozatok:

10


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Red termékkel kapcsolatban: