Suntour XCC-T202 hajtókar

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



16-19 (19 vélemény)
Rendezés

Benyyyxxx avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A festés semmit nem kopik, jól néz ki, 3 részes

Hátrány

Annyi, hogy a lánckerekeket nem lehet szétszedni, mevel szegecselve vannak, de ezen kívül semmi

Tapasztalat

Sima hajtókar, jobb mint az egyrészes Z hajtókarok.

Erre ajánlom

Amire akarod

Ennyiért vettem
Biciklin volt
Csatolt képek
Suntour XCC-T202  2010 hajtókar
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ates96 avatar
55 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • A semminél jobb.
  • Szép.
  • Merevnek merev.
  • Jó a festés.
  • Olcsó.
Hátrány
  • Gyenge. Nem is estem vele és csak XC-re használtam, de a lánctányérok elferdültek és a lánc beleér az első váltóba.
  • Felfelé nehézkes a váltás. (Középsőről a legfelső tányérra.)
Tapasztalat

Összeségében nem rossz. Főleg az árához képest. Szép is csak a lánctányérok gyengék. És nem pozícionált váltáshoz van. (Nem HG). XC-re csak akkor használjuk ha nem durvulunk vele és nem eröltetjük. Talán még az is hátránynak mondható hogy nem cserélhetők a tányérok. De ennyi pénzért nem is csoda.

Erre ajánlom

Túra, nagyon lightos XC

Ennyiért vettem
Bringához volt.
Csatolt képek
Suntour XCC-T202  2010 hajtókar
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

milcsike avatar
48 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

A tányérok tartosságáról nincs mit mondjak mivel kiprobáltam, semmi bajuk nemvolt. A váltással sincs különösebb probléma, csak nem szereti ha terhelés alatt váltok elől, de szerintem ez nem csak itt van itt.  Nem kotyog. A festése is szép, kopás nem látszik rajta, szépen látszik az SR SUNTOR felirat.

 

Hátrány

Hát nem nagyon van de az látszik rajta hogy nem egy SHIMANO lánctárnyérral talál, de ha kiméljük, és karbantartsuk akkor sok baj nincs vele.

Erre ajánlom

Xc, túra, város.

Csatolt képek
Suntour XCC-T202  2010 hajtókar
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ákosss avatar
35 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nekem elég sok ideig elég volt csak nekem ez egy hirtelen kellett vennem mert nem volt sok pénzem am meg jó kis hajtás tányérok sokat birtak.
festése elég jó nekem minden jó volt!!!

Hátrány

tul nehéz de am smemit nem találtam hibát!!!!!

Erre ajánlom

bringázásra..xd

Csatolt képek
Suntour XCC-T202  2009 hajtókar
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-19 (19 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:

22/32/42


 
hajtókar hossz:

175 mm


 
tengelytípus:

Négyszögtengely


 
hátsó fokozatok:

7/8


 
további információk:
  • Ajánlott tengelyhossz: 122,5 mm
  • Láncvédő

 
színválaszték:

Fekete


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCC-T202 termékkel kapcsolatban: