A festés semmit nem kopik, jól néz ki, 3 részes
Annyi, hogy a lánckerekeket nem lehet szétszedni, mevel szegecselve vannak, de ezen kívül semmi
Sima hajtókar, jobb mint az egyrészes Z hajtókarok.
Amire akarod
A festés semmit nem kopik, jól néz ki, 3 részes
Annyi, hogy a lánckerekeket nem lehet szétszedni, mevel szegecselve vannak, de ezen kívül semmi
Sima hajtókar, jobb mint az egyrészes Z hajtókarok.
Amire akarod
Összeségében nem rossz. Főleg az árához képest. Szép is csak a lánctányérok gyengék. És nem pozícionált váltáshoz van. (Nem HG). XC-re csak akkor használjuk ha nem durvulunk vele és nem eröltetjük. Talán még az is hátránynak mondható hogy nem cserélhetők a tányérok. De ennyi pénzért nem is csoda.
Túra, nagyon lightos XC
A tányérok tartosságáról nincs mit mondjak mivel kiprobáltam, semmi bajuk nemvolt. A váltással sincs különösebb probléma, csak nem szereti ha terhelés alatt váltok elől, de szerintem ez nem csak itt van itt. Nem kotyog. A festése is szép, kopás nem látszik rajta, szépen látszik az SR SUNTOR felirat.
Hát nem nagyon van de az látszik rajta hogy nem egy SHIMANO lánctárnyérral talál, de ha kiméljük, és karbantartsuk akkor sok baj nincs vele.
Xc, túra, város.
nekem elég sok ideig elég volt csak nekem ez egy hirtelen kellett vennem mert nem volt sok pénzem am meg jó kis hajtás tányérok sokat birtak.
festése elég jó nekem minden jó volt!!!
tul nehéz de am smemit nem találtam hibát!!!!!
bringázásra..xd
Fekete
Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.
1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.
A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.
1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.
Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.