Truvativ Blaze hajtókar

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



16-23 (23 vélemény)
Rendezés

Levi avatar
Levi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Csak annyi, hogy nekem egytányéros és miliószor jobb mint a cc változat. és naon stabill dirtön és streeten kicsit kopik a lábnál, de eggyáltalán nem lazul ki, és én csak krovával húztam meg és nem is naon naon.
Hátrány
Kicsit kopik. ez az all montain változat 15.000 ft álltalában csak a négyszög lazul ki, és nekem isis.
Tapasztalat
négszögtengej egy kuka, ezér kell venni isis-t
Erre ajánlom
Neked, és neki dirt,street,lihgt freeraid,egye más. sokmindent kibír!!!
Szerinted hasznos?

illusiON avatar
illusiON
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
már leírtam
Hátrány
már ezt is leírtam, bár sztem nem nagyonv an hátránya
Tapasztalat
Tomi ess neki a hajtókarnak erőkarral, pontosabban a csavarnak :D Naszóval keress vmi iszonyat hosszú erőkart, és húzd meg azzal... Akkor nem fog lelazulni... Bár neked eddig se lazult le :)
Erre ajánlom
ezt is leírtam már :D
Szerinted hasznos?

Tomi avatar
Tomi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jol nez ki, es szerintem barmi erös. A festés nem kopik.
Hátrány
Nekem naponta fellazul. Akármilyen erösen húzom is meg fellazul hihetetlen gyorsan. Ami elég gáz....
Tapasztalat
Kicsit drága, én a 2 tányéros, rockringest vettem 13 -ért.
Erre ajánlom
Hát a sima 3 tányérost CC-re, bár oda elég nehéz. A rockringest mint az enyém pedig Simán freeride-re, dirt-re.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

illusiON avatar
illusiON
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
talán két hónapja használom, ugyan az a véleményem, mint 1el lejjebb :) szép, erős stb. merev is
Hátrány
érdekesmód nekem a festék sem kopik róla, de a nagytányér állandóan bekapja a gatyámat :( meg ami hozzá van monoblokk azt ki kell nagynéha tisztítani, mert hamar belemegy a genyó, és olyankor brutál hangokat képes kiadni :)
Tapasztalat
zsír, és szerintem 10ezret simán megér, ebikeon meg fennvan 14ért a rockringes változata, az is fasza de nekem néha kell a nagytányér is, ha nagyon akarok szaggatni lefele :)
Erre ajánlom
igazából cc-re ajánlanám, de szerintem bírja a durvulást is... cask ne vigyétek azért tulzásba :) nekem amióta megvan, semmi gond nem volt... legfeljebb annyi, hogy nem volt eléggé meghuzva a pedál a karban és elkezdett kotyogni... azt hittem elnyalódott a menet... aztán megnéztem, és csak ki volt lazulva :)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

illusiON avatar
illusiON
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
szvsz elég merev, a régi négyszöges hajtóműszerű izémhez hasonlítva maga a tökéletesség! :) anyag is van benne, stbstb, és a fórum nevű boltban akcióban a 3 tányéros 10300 volt :) ISIS-es
Hátrány
nem túl könnyű, és minden 2-dik tekersnél a nagytányér bekapja a gatyám.... holnap le is szedem azt a szart, aztán gyűjtök vmi zsír rockringre :)a hozzá adott monoblokkal vmi kis cicergés jön a közepéből ha nagyon figyelek... de nem feltűnő...
Tapasztalat
zsír :D nekem tetszik, merev, erős, csak a nagytéányér szemetül szétvágta a gatyám :(:) tleg szerintetek mennyit kérjek egy szinte nem is használt nagytányérért? 4-5ezer? :)
Erre ajánlom
igazáből cc-re ajánlanám, de sztem középsúlyú embereknek akik tudnak bringázni dirt/street-re is jó :)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lacar avatar
Lacar
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nem túl drága (9900 volt tavasszal), szép, hajtásirányban merev, sztem oldalirányban sem rossz, de igazából nincs érdemi összehasonlítási alapom. A jó kis acél lánckerekekkel semmi gond, nem kopnak. A váltás is rendben connex808+nem top swinges alul/felülhúzós alivióval(a váltókar is (magában álló) alivio+a jagwire xtr-szürke váltóbowdenház)- már amennyit én elöl váltok, és akkor sem szokásom terhelés alatt.
Hátrány
Csak a truva iparis monoblokk van hozzá, ami már ránézésre sem valami meggyőző (bár nem ázik be és nem kotyognak a csapágyak), és hát igen: a mai napig nem akartak rendesen összegyógyulni, pedig rögzítőcsavarokat utánhúztam rendszeresen, de csak nyekereg, nemtom mikorra nyalódik szét teljesen vagy mi lesz...(85 kg vagyok)
Tapasztalat
Pont elfogyott az e****on az isises, nekem meg sürgős volt, hát lett ez. Talán elég annyit mondani, h a 2 kzül ez az egyik alkatrész, ami nem az lett a bicón, amit terveztem, hát van is vele baj. (ld. fönt) A gyártó állítása szerint egy agresszív cc hajtóműről (ill. monoblokkról) van szó - hát nemtom, sztem ennél nem is csináltam vele semmi durvábbat...
Erre ajánlom
Annak, akinek vmi miatt az ISISes változat nem ok. De amúgy csak az-persze csak ha kettő közül kell választani.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bali avatar
Bali
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem tudom minden esetre jól néz ki.
Hátrány
Még nem tapasztaltam
Tapasztalat
Úgy tudom , hogy ebböl 2 féle kivitel van egy xc és állitolag egy anál jobb minőségü az xc 7500FT a másik amit street dirtrem ajánlanak az 10000FT kerül jó lenne ha valaki írna véleményt.
Erre ajánlom
Szerintem DH kivül mindenre
Szerinted hasznos?

zsb avatar
5 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
nagyon szépen néz ki és nem a powersline-re gondolok hanem az isis drive-os blaze-re.nagyon merev jó erős
Hátrány
nincs
Tapasztalat
ennél jobbat ne akarj
Erre ajánlom
mindenre
Szerinted hasznos?

16-23 (23 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:

22/32/44


 
hajtókar hossz:
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

ISIS


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

Cast Alloy


 
külső lánctányér anyaga:

AL-7075-T6 4mm


 
középső lánckerék anyaga:

acél


 
belső lánctányér anyaga:

acél


 
hátsó fokozatok:

9


 
láncvonal:

48,5


 
rockring:

nincs


 
további információk:
  • Láncvonal: 48,5 mm
  • Hajtókar anyaga: AL-66
  • Lánckerekek: 22: XR-acél, tech ezüst; 32: XR-acél, tech ezüst; 42: Hi Ten acél, matt fekete
  • Lánckerék csavarok: UCP acél
  • CrMo csapszegek

tömeg:

1124


 
színválaszték:

fekete


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Truvativ Blaze hajtómű Truvativ 118 mm-es monoblokkal jó lesz?
2 válasz
utolsó: 2012. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Blaze termékkel kapcsolatban: