több mint egy éve
Lacar
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2005,
500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nem túl drága (9900 volt tavasszal), szép, hajtásirányban merev, sztem oldalirányban sem rossz, de igazából nincs érdemi összehasonlítási alapom. A jó kis acél lánckerekekkel semmi gond, nem kopnak. A váltás is rendben connex808+nem top swinges alul/felülhúzós alivióval(a váltókar is (magában álló) alivio+a jagwire xtr-szürke váltóbowdenház)- már amennyit én elöl váltok, és akkor sem szokásom terhelés alatt.
Hátrány
Csak a truva iparis monoblokk van hozzá, ami már ránézésre sem valami meggyőző (bár nem ázik be és nem kotyognak a csapágyak), és hát igen: a mai napig nem akartak rendesen összegyógyulni, pedig rögzítőcsavarokat utánhúztam rendszeresen, de csak nyekereg, nemtom mikorra nyalódik szét teljesen vagy mi lesz...(85 kg vagyok)
Tapasztalat
Pont elfogyott az e****on az isises, nekem meg sürgős volt, hát lett ez. Talán elég annyit mondani, h a 2 kzül ez az egyik alkatrész, ami nem az lett a bicón, amit terveztem, hát van is vele baj. (ld. fönt) A gyártó állítása szerint egy agresszív cc hajtóműről (ill. monoblokkról) van szó - hát nemtom, sztem ennél nem is csináltam vele semmi durvábbat...
Erre ajánlom
Annak, akinek vmi miatt az ISISes változat nem ok. De amúgy csak az-persze csak ha kettő közül kell választani.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?
