Truvativ FireX Team hajtókar

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

HUN avatar
13 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Merev künnyű és mégis stabil a FireX Team bár még nem rég haasználom. De egyenlőre eddig meg győző.

Hátrány

Kevesett használtam és csak azt vettem észre hogy könyen kopik a festék róla. Ezen kívűl mást nem tapasztaltam.

Csatolt képek
Truvativ FireX Team  2012 hajtókar
Szerinted hasznos?

szoky avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Oldalirányú merevséggel nem volt gondom, váltás finom, problémamentes, Alivio átdobóval használtam. Lehet neki taposni, nálam túlélt több maratont, hétvégi terepezéseket, és nagyon sok kilóméter városi közlekedést ez a Truvativ hajtókar.

Hátrány

Hajtókar rögzítés gyenge a Truvativ FireX Team-en, nagyon oda kell figyelni rá. Cipő hamar lekoptatja az eloxot.

Tapasztalat

Sajnos az integrált tengelyes megoldásnál nálam a hajtókar rögzítőcsavarja az előírt meghúzási nyomaték betartása elellenére meglazult, és a hajtókar lötyögni kezdett a bordázott tengelyen. Ettől kezdve hiába húztam utána, ragasztottam a csavart és a tengelyvéget, időről időre az ominózus csavar fellazult a mikromozgások miatt, majd egy utánhúzási kísérletnél végül eltörött. Természetesen az erdő kellős közepén:-(

Erre ajánlom

Túra, XC, vigyetek magatokkal 8-as impuszt, hosszú szárral:-)

Ennyiért vettem
19000
Mért tömeg
940 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BHappy avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Ez még a régebbi modell. Hajtásirányban merev, a tányérok nemigen koptak. A váltással sem volt gond Sram X7 első váltóval és Shimano HG53 lánccal.

 

Hátrány

A karról kopik a festék, és sajnos az enyém pont olyan volt, ami folyamatosan lelazult. Egyszer rá lett tépve, elnyalódott a csavar. :)

Tapasztalat

Sajnos nem alaptalan az, hogy a Sram nem tud hajtóművet gyártani. Kár, hogy ragaszgodnak ehhez a rögzítési technikához, mert kénytelen az ember a sokadik kudarc után inkább egy olcsóbb és jobb Shimano Deore-t venni.

Persze másnak ugyanilyen és ugyanott vásárolt bringán (Magellan Crux) egyáltalán nem jelentkezett a probléma, így lehet, hogy csak én voltam szerencsétlen. :D

Azóta átépítettem a bicajt, és most singlespeed setupban használom rohangálós/laza terepezős bicajnak, oda megfelel.

Erre ajánlom

XC, AM

Ennyiért vettem
bringához volt
Csatolt képek
Truvativ FireX Team  2008 hajtókar
Truvativ FireX Team  2008 hajtókar
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

veszigeri avatar
34 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Hajtásirányban abszolút merev. Én abszolút nem érzem rugalmasnak.
  • Integrált tengelyes, ezért jóval erősebb és tartósabbmint a többi rendszer.
  • A gyári csapágyakra sokan panaszkodtak a 2007-2008-as modelleknél, de ezt 2010-re sikerült kiküszöbölnie a gyártónak
  • A cipő nálam abszolút nem koptatja a festést, mert SPD-t használok, és így nem ér hozzá a lábanam a hajtókarhoz.
  • Eezenkívül még baromi jól néz ki, nagyon vagánnyá eszi a bringát.
Hátrány

Szerencsére ebből nem sok van, de egy van ami elég nagy.

A lánctányérok elég rendesen kopnak. Pár száz kilóméter után már látható opás volt rajtuk. Ezenek a cseréje nem olcsó mulatság. Egy komplett lánctányér szett (kis.közép-nagy) majdnem 15.000ft-ba kerülne, és ha ehhez még 5 ezret rakunk, akkor már szinte vehetünk egy újjat is. Tehát a lánctányérokat nem igazán érdemes cserélni, ha végleg elkoptak.

Tapasztalat

Nekem nagyon bejön ez a hajtómű, mivel ez az első integrált tengelyes hajtóműm, ezért összehasonlítási alapom nincs, de nézelődtem, és észrevettem, hogy ezt a típust (bár nem túl gyakran), de alkalmazzák 3-400ezres XC bringákon, de még alapadd (500ezer körüli ) AM gépen is láttam, tehát ha nekik megfelel, miért nem lenne jó nekem is.

Erre ajánlom

Aki szereti a "Powered by Sram" termékeket annak nagyon ajánlott. Sramhoz híven elég drága újjonan, de én új bringából bontva jutottam hozzá 19.000Ft-ért, és így nagyon megérte.

Ennyiért vettem
19.000Ft
Csatolt képek
Truvativ FireX Team  2010 hajtókar
Truvativ FireX Team  2010 hajtókar
Truvativ FireX Team  2010 hajtókar
Szerinted hasznos?

mcadam avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon meg vagyok vele elégedve, csak jót tudok írni róla: merev hajtás és oldalirányban, tartós tányérok, festés nem kopik, masszív. A váltás pontos. Mindenkinek ajánlom.

Hátrány

Nem tapasztaltam hátrányt.

Erre ajánlom

bármire

Csatolt képek
Truvativ FireX Team  2008 hajtókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

berkiha avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Szerintem jól néz ki ,egyébként sem vagyok shimano párti.

Viszonylag könnyű ,hajtás irányban merev.

Hátrány

Új korában 2-szer lelazult ,de ha jól meghúzod nem lesz baj.

A csapágyakat nem árt néha alaposan kimosni foltbenzinnel ,és jófajta zsírral megtömni.

Tapasztalat

Nekem bevált ,alu tányerokkal semmi gond.

86 kilómmal se vettem nagyon észre semmi gondot ,nem annyira kommersz mint egy deore.

Erre ajánlom

versenyen kívül bármire

Ennyiért vettem
18000
Mért tömeg
940 g
Csatolt képek
Truvativ FireX Team  2009 hajtókar
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MakakkO avatar
23 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó árban van, nem vészes a súlya, merev és szerintem nem is csúnya.

Hátrány

Felkapja a SRAM láncot, már kétszer volt garanciális szervízben. Először mert nem lett megmarva a váz, és elvileg ezért kezdett el kotyogni, másodszor meg 1500 km után az új középrész elkezdett kotyogni, persze ez nem a hajtómű hanem a Truvativ GXP monoblokkok hibája. Most van benne a harmadik középrész, remélem ez bírni fogja.

Tapasztalat

Nem koptak el a lánctanyéraim, de kicseréltem őket, mert két tányérosra alakítottam.

Erre ajánlom

XC

Ennyiért vettem
25000
Csatolt képek
Truvativ FireX Team  2009 hajtókar
A bal oldal
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

K.Laci avatar
K.Laci
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Már írtam róla. NE használjátok B+ monoblokkal, mert nekem 3000km után lejár a bal kar. Felrakásnál meg tövig esik a tengelyen, csak a csavar tartja fent. Már hajtás irányba is néha bemozdul. Nemtom, hogy a kar anyaga a szar, vagy a monoblokk nem méretpontos, de ennyi idő alatt nem illik meghalnia semminek sem. Mindez CC felhasználás mellett... A tányérokkal meg vagyok elégedve, nem nagyon kopnak és jó a váltásteljesítmény is. 2répát azért kap, mert a tányérok jók, de a kar elég gyér...
Szerinted hasznos?

h avatar
h
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
tehát, nekem elég jónak tűnik, merev is valamennyire, csak nem passzol a fullymba :( váltás egész könnyen megy lx átdobóval
Hátrány
nem túl tartósak nálam a tányérok... sram láncal használtam... ja és az eredeti monoblokk hamar telemegy vízzel, egy komolyabb dagonyás verseny után ömlött a sár belőle... .(
Tapasztalat
egész jó
Erre ajánlom
cc, fullykba enduro, maratonok, de versenyre a truva monoblokkal inkább ne, hamar megtölti magát sárral
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ger avatar
ger
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó, könnyű szép strapabíró Nem szbed hozzá truvativ monoblokkot venni, hanem én a race face-t ajánlom!
Hátrány
nincs!
Tapasztalat
zsír
Erre ajánlom
CC, XC, ha jó monoblokk van hozzá
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tft avatar
tft
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
konnyu, hajtasiranyban tuti merev,
Hátrány
... oldaliranyban pedig virsli sajnos :(
Tapasztalat
ugy tunik ez a hajtomu az egykori beharangozasa ellenere inkabb a kozepkategoriat kepviseli, az oldaliranyu hajlekonysaga sajnos nagyon erezheto. a sulya ma is versenykepes, erdemes nem a hozzavalo truva blokkal hasznalni. turazni, maratonistaknak, onfeledt cc-re teljesen perfekt, de igazan versenyszeru hasznalatra jobb mast valasztani. a 2-3 evvel ezelotti, 17-18 rongyos arat messze nem erte meg, igaz akkor meg nem volt (szamomra) elerheto penzert HT2. most mar van... :))
Erre ajánlom
turazni, enyhe terepezesre, vagy akar maratonistaknak is megfelelhet
Szerinted hasznos?

K.Laci avatar
K.Laci
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól néz ki, olcsó és könnyű.
Hátrány
Pénzbe kerül.
Tapasztalat
Most vettem, szerintem relatíve olcsón. A Stylo-tól lényegében csak a kar anyagában különbözik, de 25gr nem ér meg 10000Ft-ot, az is inkább csak az alu rögzítőcsavarok miatt. Nikkelezett alutányérok, nem tudom mennyit fognak bírni, ha van valakinek tapasztalata a tartósságáról, az írjon!
Erre ajánlom
CC, maraton.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:

22/32/44


 
hajtókar hossz:
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

AL-66


 
külső lánctányér anyaga:

AL-7075-T6 4 mm


 
középső lánckerék anyaga:

AL-7075-T6


 
belső lánctányér anyaga:

AL-7075-T6


 
hátsó fokozatok:

9


 
láncvonal:

50


 
rockring:

nincs


 
pedálpersely:

nincs


 
további információk:
  • Szín: fekete
  • BCD: 64 mm / 104 mm
  • Fogszám: 22 / 32 / 44
  • Hajtókar hossza: 175 mm
  • Láncvonal: 50 mm

tömeg:

940


 
színválaszték:

tükör fekete


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ FireX Team termékkel kapcsolatban: