Merev künnyű és mégis stabil a FireX Team bár még nem rég haasználom. De egyenlőre eddig meg győző.
Kevesett használtam és csak azt vettem észre hogy könyen kopik a festék róla. Ezen kívűl mást nem tapasztaltam.
Merev künnyű és mégis stabil a FireX Team bár még nem rég haasználom. De egyenlőre eddig meg győző.
Kevesett használtam és csak azt vettem észre hogy könyen kopik a festék róla. Ezen kívűl mást nem tapasztaltam.
Oldalirányú merevséggel nem volt gondom, váltás finom, problémamentes, Alivio átdobóval használtam. Lehet neki taposni, nálam túlélt több maratont, hétvégi terepezéseket, és nagyon sok kilóméter városi közlekedést ez a Truvativ hajtókar.
Hajtókar rögzítés gyenge a Truvativ FireX Team-en, nagyon oda kell figyelni rá. Cipő hamar lekoptatja az eloxot.
Sajnos az integrált tengelyes megoldásnál nálam a hajtókar rögzítőcsavarja az előírt meghúzási nyomaték betartása elellenére meglazult, és a hajtókar lötyögni kezdett a bordázott tengelyen. Ettől kezdve hiába húztam utána, ragasztottam a csavart és a tengelyvéget, időről időre az ominózus csavar fellazult a mikromozgások miatt, majd egy utánhúzási kísérletnél végül eltörött. Természetesen az erdő kellős közepén:-(
Túra, XC, vigyetek magatokkal 8-as impuszt, hosszú szárral:-)
Ez még a régebbi modell. Hajtásirányban merev, a tányérok nemigen koptak. A váltással sem volt gond Sram X7 első váltóval és Shimano HG53 lánccal.
A karról kopik a festék, és sajnos az enyém pont olyan volt, ami folyamatosan lelazult. Egyszer rá lett tépve, elnyalódott a csavar. :)
Sajnos nem alaptalan az, hogy a Sram nem tud hajtóművet gyártani. Kár, hogy ragaszgodnak ehhez a rögzítési technikához, mert kénytelen az ember a sokadik kudarc után inkább egy olcsóbb és jobb Shimano Deore-t venni.
Persze másnak ugyanilyen és ugyanott vásárolt bringán (Magellan Crux) egyáltalán nem jelentkezett a probléma, így lehet, hogy csak én voltam szerencsétlen. :D
Azóta átépítettem a bicajt, és most singlespeed setupban használom rohangálós/laza terepezős bicajnak, oda megfelel.
XC, AM
Szerencsére ebből nem sok van, de egy van ami elég nagy.
A lánctányérok elég rendesen kopnak. Pár száz kilóméter után már látható opás volt rajtuk. Ezenek a cseréje nem olcsó mulatság. Egy komplett lánctányér szett (kis.közép-nagy) majdnem 15.000ft-ba kerülne, és ha ehhez még 5 ezret rakunk, akkor már szinte vehetünk egy újjat is. Tehát a lánctányérokat nem igazán érdemes cserélni, ha végleg elkoptak.
Nekem nagyon bejön ez a hajtómű, mivel ez az első integrált tengelyes hajtóműm, ezért összehasonlítási alapom nincs, de nézelődtem, és észrevettem, hogy ezt a típust (bár nem túl gyakran), de alkalmazzák 3-400ezres XC bringákon, de még alapadd (500ezer körüli ) AM gépen is láttam, tehát ha nekik megfelel, miért nem lenne jó nekem is.
Aki szereti a "Powered by Sram" termékeket annak nagyon ajánlott. Sramhoz híven elég drága újjonan, de én új bringából bontva jutottam hozzá 19.000Ft-ért, és így nagyon megérte.
Nagyon meg vagyok vele elégedve, csak jót tudok írni róla: merev hajtás és oldalirányban, tartós tányérok, festés nem kopik, masszív. A váltás pontos. Mindenkinek ajánlom.
Nem tapasztaltam hátrányt.
bármire
Szerintem jól néz ki ,egyébként sem vagyok shimano párti.
Viszonylag könnyű ,hajtás irányban merev.
Új korában 2-szer lelazult ,de ha jól meghúzod nem lesz baj.
A csapágyakat nem árt néha alaposan kimosni foltbenzinnel ,és jófajta zsírral megtömni.
Nekem bevált ,alu tányerokkal semmi gond.
86 kilómmal se vettem nagyon észre semmi gondot ,nem annyira kommersz mint egy deore.
versenyen kívül bármire
Jó árban van, nem vészes a súlya, merev és szerintem nem is csúnya.
Felkapja a SRAM láncot, már kétszer volt garanciális szervízben. Először mert nem lett megmarva a váz, és elvileg ezért kezdett el kotyogni, másodszor meg 1500 km után az új középrész elkezdett kotyogni, persze ez nem a hajtómű hanem a Truvativ GXP monoblokkok hibája. Most van benne a harmadik középrész, remélem ez bírni fogja.
Nem koptak el a lánctanyéraim, de kicseréltem őket, mert két tányérosra alakítottam.
XC
940
tükör fekete
„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”
A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.