- Hajtásirányban abszolút merev. Én abszolút nem érzem rugalmasnak.
- Integrált tengelyes, ezért jóval erősebb és tartósabbmint a többi rendszer.
- A gyári csapágyakra sokan panaszkodtak a 2007-2008-as modelleknél, de ezt 2010-re sikerült kiküszöbölnie a gyártónak
- A cipő nálam abszolút nem koptatja a festést, mert SPD-t használok, és így nem ér hozzá a lábanam a hajtókarhoz.
- Eezenkívül még baromi jól néz ki, nagyon vagánnyá eszi a bringát.
Szerencsére ebből nem sok van, de egy van ami elég nagy.
A lánctányérok elég rendesen kopnak. Pár száz kilóméter után már látható opás volt rajtuk. Ezenek a cseréje nem olcsó mulatság. Egy komplett lánctányér szett (kis.közép-nagy) majdnem 15.000ft-ba kerülne, és ha ehhez még 5 ezret rakunk, akkor már szinte vehetünk egy újjat is. Tehát a lánctányérokat nem igazán érdemes cserélni, ha végleg elkoptak.
Nekem nagyon bejön ez a hajtómű, mivel ez az első integrált tengelyes hajtóműm, ezért összehasonlítási alapom nincs, de nézelődtem, és észrevettem, hogy ezt a típust (bár nem túl gyakran), de alkalmazzák 3-400ezres XC bringákon, de még alapadd (500ezer körüli ) AM gépen is láttam, tehát ha nekik megfelel, miért nem lenne jó nekem is.
Aki szereti a "Powered by Sram" termékeket annak nagyon ajánlott. Sramhoz híven elég drága újjonan, de én új bringából bontva jutottam hozzá 19.000Ft-ért, és így nagyon megérte.