Truvativ Hussefelt DH hajtókar

111 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 19.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



76-90 (111 vélemény)
Rendezés

mr. S. avatar
mr. S.
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
merev mint az állat szép, király és sztem a pedálpersely se a legrosszabb rajta...
Hátrány
hát én az ajánlott monoblockkal használom, és leesett a hajtókar!!! a másik oldalon meg meglazulz... beszéltem arccal és azt mondta h ez szériahibaféleség... remélem nem fog mégegyszer leesni... mert akkor föl köll ragasztani és azt nem szeretném...
Tapasztalat
sztem nem rossz az ára se vészes, de érdemes gyűjögetni, azt venni egy saintet vagy race face-t fsa-t esetleg... de a hócfeller se lehet rossz... de azé ez is jó...
Erre ajánlom
végülis mindenre jó!!! tekerni jó, csak ellenőrizgfetni kell a csavarokat, mert az lazuilósleesős...
Szerinted hasznos?

Author avatar
Author
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Elég merev,és jól bírja ,csak a persely szar rajta!!!!
Hátrány
Szarráment a perselyem,úgyhogy dobhatom ki az egésze!!!
Tapasztalat
Vegyetek inkább holzfellert,az sokkal jobb!!!
Erre ajánlom
Hát mindenre ,de egy évnél tovább nem fogja bírni úgy se!!
Szerinted hasznos?

szabó sdksfgalas kálmán avatar
szabó sdksfgalas kálmán
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős,tök jó
Hátrány
mentem megfogtam egy gyökeret,és megszakadt a pedálpersely
Tapasztalat
a persely problámát úgy lehet orvosolni,hogy megfogsz egy 14es villáskulcsot úgy meghúzod a pedált ahogy csak tudod,és elfordul a persely,és összetörik benne a kis patent...na így van már nekem 1 hónapja és bírja
Erre ajánlom
amire akarod
Szerinted hasznos?

hmm avatar
hmm
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős mint az állat, jó pedálmenet... meg úgy az egész királyság ja és viszonylag olcsó!!!
Hátrány
az hogy minden hülyének ilyen van
Tapasztalat
sztem nagyon jó kis cucc... erős és emrev... nekem ennyi elég... amiről meg az alattam szóló beszél az a monoblockja, és nem tom mé ide írja... az a lényeg, hogy ez jó kis dolog, csak mindenki ilyet használ és már tömegcikk...
Erre ajánlom
amire akarod...
Szerinted hasznos?

Danis avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát 2ővel elöbb írtam! bevált az ötletem! váz cserém volt lepucoltam az is ist, bezsíroztam, ráhúztam a csavart mint állat, és lássunk csodát jó lett!
Hátrány
de nem sokáig! 1 hónap után megint recseg szal most várhatok mig nem lessz saintem.. addig megszokom h. recseg.
Tapasztalat
jó de mégse
Erre ajánlom
senki semmi
Szerinted hasznos?

peti avatar
peti
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon masszív, eddig soha semmi probléma, pedig használom rendesen
Hátrány
1x leesett a bal hajtókar, de cs azért mer lusta voltam és nem húztam meg, bár nem éreztem h lötyögött v mozgott volna
Tapasztalat
NAGYON KIRÁLY!!!!!
Erre ajánlom
bárkinek bármire, nekem mindent kibírt(lájtos DH, freeride, dirt, street)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

f scop avatar
f scop
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
truvativ,erős,jól néz ki
Hátrány
nekem ha nincsen rajta láncvezető és ha hátra felé tekerek gyakran leesik
Tapasztalat
rohadt jó hajtókar eddig ez bírta a legjobban!bár nem a legolcsóbb.
Erre ajánlom
természetesen dhra de ugyanugy dirt street
Szerinted hasznos?

Danis avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Isis drive, atom erősnek mondja mindenki, de tképp énis annak hittem a tegnapi napig. lejjebb írom mért. szal továbbá szép, és nem utolsósorban rohadt merev.
Hátrány
hát szóval... 3 hónapja használom lassan, egy big hites sráctol vettem 8 ért 118 as gigapipe dh monoblockal, hibátlan (tényleg majdnem új) állapotban. nem recsegett nem ropogott nem kottyant. egészen tegnapig. kimentünk kápra ú felöl ahogy ökörködtem a kis jumpal, egy idő után el kezdett recsegni. (lejtó->kidobó->előre2 méter fel 0.5 méter repülés közben táblás és érkezés síkra. ezt egy párszor eljáccottam és utána recsegett.) 75 kg vok + bicó vegyük 87 nek... azért szerintem egy ijen hajtókarnak tovább kéne bírnija. bár igaz síkra ment, 87 kg, és merev bicóval, de egy dh hajtókar azért igazán kibírhatná 15500 ft ért... bár ha minőség kell saintet vegyek tudom, de az drága. szal ami van vigyázni kell rá, de ez nemjó ha korlátoz a bicózásban. és az a vicc h. nem lelazult hanem szimplán recseg. húzni nem lehet rajta. próbálok még valamit: szétszed->bezsíroz->összerak a másik fogakba (a monoblokkon 90°ban elfordítom mind a 2 kart és ugy teszem fel.)
Tapasztalat
jó cucc, de vigyázni kell rá!!!! ne nagyon ugráljatok mert először recsegni fog, utána kilazulgatni, utána meg megunod és kidobod a faszba. (haverokon tapasztalva.) de 8000 ért megérte.
Erre ajánlom
bármire, ugrálásra saját káromon tanulva nem de nem mondok ijet mer megköveztek!!! ez az én saját véleményem!!! de amint lessz kesem telóra vázra akkor veszek 1 saintet is addig marad a jó öreg truva
Szerinted hasznos?

szarcsimbi avatar
szarcsimbi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
TRUVATIV,nagyon merev,vaskos láccik rajta hogy nehéz elhajlitani,minden területn otthon van a hardcore DH tól kezdve a street-ig.
Hátrány
nem naon vettem észre
Tapasztalat
ez egy kiváló felsökategoriás hajtokar,akár durvább használatra is.habár egy pöppet lehetne olcsóbb is de összességében nagyon király!
Erre ajánlom
DH Freeride Street...minden
Szerinted hasznos?

Wolf avatar
Wolf
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős,strapabíró
Hátrány
nekem kijött a pedállal eggyütt a persely,és nem lehet utánpótolni,ezért új hajtókar kell
Tapasztalat
---
Erre ajánlom
mindenre
Szerinted hasznos?

Bendi avatar
Bendi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erös,könyü,nemis ojan kicsi de nemis ojan nagy pont jó
Hátrány
nem az van ráirva hogy Holtzfeller
Tapasztalat
sufnizd meg egy erösebb fogaskerékkel.
Erre ajánlom
Dirt,Fr,Dh,4x,street
Szerinted hasznos?

Garrotter avatar
Garrotter
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon erős, nem törik, merev...
Hátrány
Hamar lekopik a festés. :_(
Tapasztalat
Összességében egy fasza hajtókar, ezt bizonyítja hogy tömegcucc, és olcsó. Ilyet vegyél! :D
Erre ajánlom
Dirt,Freeride,Street,lightos DH...
Szerinted hasznos?

pityu avatar
pityu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Tapasztalat
nekem nagyon tetszik én egy DMR tányérral használom, ezzel csak az a nagy baj hogy gyorsan kinyírja a középcsapit, vettem már vagy 4db külömböző típusút és minőségűt a legszarabb egy truvativ giga pipe team dh vaolt,ilyet mondjuk egy saint nél nem tapasztalsz ,de nagyon olcsó és megbízható
Szerinted hasznos?

laci papa avatar
laci papa
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könyü jó ólcsó és erős
Hátrány
nincs
Tapasztalat
HA VESZEL AKOR VEGYÉL RÁ DMR TÁNYÉRT
Erre ajánlom
trial/ dh /dirt jump/
Szerinted hasznos?

asd@asd avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó erős, olcsó, sok mindenki ilyet használ.
Hátrány
Szerintem kicsit kevés a Q faktor, majdnem hozzáér a láncvillámhoz, bár lehet hogy a vázammal van a hiba.
Tapasztalat
nagyon jó ha zúzni akarsz vagy akármilyen gyorsan akarsz menni és nem akarod hogy szetessen alattad a hajtókarod ilyet kérj a jézuskától
Erre ajánlom
DH,FREERIDE,DIRT szóval minden olyan dolog amihez kell egy olcsó és erős hajtókar
Szerinted hasznos?

76-90 (111 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 22/32
  • 24/36

 
hajtókar hossz:
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

Integrált tengelyes


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104


 
hajtókar anyaga:

AL-66


 
középső lánckerék anyaga:

AL-7075-T6


 
hátsó fokozatok:

8/9


 
pedálpersely:

van


 
további információk:
  • BCD: 104mm lyukkör átmérő
  • Lánckerekek: 38DH: AL-7075-T6,
  • Lánckerék csavarok: UCP acél
  • CrMo M12 önlehúzó csavarok

tömeg:

872/982


 
színválaszték:
  • fekete
  • fehér

Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.