Truvativ Isoflow hajtókar

89 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



16-30 (89 vélemény)
Rendezés

taktiti avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nem volt rossz, de néha kicsit hajlott. NEm tudom, pontosan mennyi volt benne, de nekem kellett nagytányért cserélnem, és nem kaptam truvát, de végülbelement egy 42 fogas shimano acera.

A váltás sram pc 951 lánccal rendben volt., de azt megérezte, ha nem volt rendesen beállítva a váltó.

Nem tört, néha hajlott, viszont a festés simán lekopott róla, talán a képen is látszik.

Hátrány

Az xt középhez képest nehéz, kicsit hajlik.  FEstés jön lefele.

Tapasztalat

ÖSszességében azért csak egy jobbfajta cucc, amivel megéri már foglalkozni. Tisztogatni érdemes, a festést meg elbúcsúztathatod.

Erre ajánlom

CC-re

Ennyiért vettem
Bicóhoz volt
Csatolt képek
Truvativ Isoflow hajtókar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

söröskupak avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • merev, terhelhető (kar és tányér egyaránt)
  • fogak sérülésre nem kifejezetten érzékenyek, kopásállóságuk jó
  • a váltás (mely lánc és átdobó függvénye is) problémamentes 
  • a nagytányér fogai 4 év után is használhatóak  kopottságuk ellenére
  • tányércsavarok erősek, a lánckerekek egymásra párhuzamosak, merevek (a láncvezetés és váltás jó)
  • a hajtókar, esésből (erősebb oldalirányú erőhatásoktól) elszenvedett sérülései minimális és korrigálható funkcionális hibákat eredményezett, maradandó sérülései csak esztétikájában jelentős.
Hátrány
  • festése 3-4 év után már megadja magát, kopásra hajlamos
  • a hajtókarba vágott menet nem a legerősebb (az alu-ba mart menet könnyen deformálódik és szakadásra hajlamos)
  • nehezebb embereknek gyenge lehet (középrész függő is)
Tapasztalat

Az általam használt 2006-os modell egy négyszögtengelyes hajtás, mely 4 éve folyamatos használatban van. Két kerékpárt járt meg, több ízben volt leszedve - ebből kifolyólag ismerem a hajtókarba vágott menet gyengeségét (bal hajtásoldalon kiszakadt, ennek fő oka a szakszerűtlen fel és leszedés volt). A pedálrész számára kiképzett furatba vágott menettel nem volt gond. 60kg alatt vagyok, felhasználását tekintve 85%-ban síkon használom, terheléses igénybevétele éppen ezért nem kifejezetten nagy. Ilyen paraméterek mellett stabil és merev hajtást képez - a középrész egy Truvativ square (zárt, ipari négyszögtengelyes).

A tányérok kopásállósága jónak mondható - a nagytányér (44) van a legtöbbször használatban. Ezen a fogak láthatóan kopottak, de a láncot még biztosan vezetik. A láncszemekre felfekszik minden fog, emelkedőn, kiállva jól terhelhető; szalajtás, ejtés, sem elkopott nyúlt (lánc/sor esetén igen), sem új lánccal nem fordul elő. A váltást segítő szemek és bemarások tartósak és hatékonyak. A váltás hatékonysága 4 év alatt nem csökkent (de legalábbis nem észrevehetően).

A lánctányér csavarok hossza és menetvágása/metszése jó. Kellően nagy nyomatékkal szorítható, a lánctányérokat stabilan tartja, kilazulás soha nem történt.

A hajtókart a középrészhez szorító csavar szintén jól húzható a menetvágás mély, a csavarfej kellően nagy átmérővel rendelkezik, jóféle edzett acélból készült (a 8as imbusz, a fej profilját kikezdte, de elég mélyen beül és kemény az anyag, hogy még pár szervizt elviseljen). Szintén jól tart, kilazulásra nem volt példa.

 

Az egész konstrukció a magam paramétereivel (testsúlytól a felhasználási terülig bezárólag) tökéletesen kiszolgál. Egyetlen hátránya, hogy ha elkezd kopni, akkor csúnyán kopik; s talán a tengelyrészhez csatlakozó furatba vágott menet lehetne tartósabb (mélyebb menet).

 

[teljesítmény 5 répa, ha csak a funkcionális elvárásokat tartom szem előtt, a gyenge kopásra hajlamos festés, valamint a sérülékeny menet fényében csak 4]

[ár/teljesítmény szintén 5 répa, mivel ingyen kaptam, ma már csak power splin tengelytípushoz  kialakított hajtás kapható (11e HUF+ középrész), de ennek az ára egy középkategóriás integrálthoz képest (FireX 3.3, 27e HUF középrésszel együtt!) magas, ennek okán szintén 4 répa, jóindulattal]

- A fentiek alapján, ha most (a mai elvárásokat és a jelenlegi árakat veszem figyelembe) ajánlanék valakinek hajtásrendszert akkor 4/4 az értékelése!

Erre ajánlom

Inkább azt említeném meg, hogy kinek nem ajánlanám (ez szűkebb intervallum): nagyobb terheléses igénybevételű felhasználási területre, és erősebb testsúllyal rendelkezők esetén vélhetően nem hozza az itt leírt előnyöket. Egyszerűbb (középkategóriás) mtb/cc, trekking/cross, városi/utcai kerékpárokba ideális választás lehet.

Ennyiért vettem
kaptam
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2006 hajtókar
Truvativ IsoFlow '06
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lacika8880 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon jó tekerni vele
Lánctányérok Tartósak
Középrész jól forog.

Hátrány

Elöször el csavarodott utána el tröt az 1-ik lántányértartó
az házilag meg lett csinálva
és utána ki szakadt a menet a pedálnál..

Erre ajánlom

xc

Ennyiért vettem
tényleg 1500-ért :D
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2006 hajtókar
Truvativ Isoflow  2006 hajtókar
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hrpopely avatar
21 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Tányérok tartósak

- Finom a váltás a gyári láncal is

- Nem tört nem csavarodott

- Elterjedj ezért van hozzá szinte mindenol alaktrész

Hátrány

- Kopik a festés

- A gyári középrésze nem a legjobb

 

 

Tapasztalat

Ár érték arányban jó , igénytelen darab

Erre ajánlom

XC, Város ,

Ennyiért vettem
gyári alkatrész
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2008 hajtókar
Szerinted hasznos?

landris14 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem semmi gondom nincs vele pedig már négy éve használom, a kar merev, a tányérok tartósak, a váltás viszonylag finom.

Hátrány

Talán annyi hogy a festés hamar kopik de azon kívül semmi.

Tapasztalat

Szerintem belépő szintű hajtókarnak bőven megfelel annak aki nem zúz vele.

Ennyiért vettem
9000
Mért tömeg
1000 g
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2008 hajtókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vga20 avatar
57 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

Hát mondanék róla szívesen jókat, de nemigen tudok, talán annyi, hogy könnyű és a pedálja sem rossz...

Hátrány

szerintem fel se tudnám sorolni 1 nap alatt

  • egy csavar tartja az egészet, így elkerülhetetlen, hogy leessen a hajtókar :S
  • ropog terhelés alatt
  • lehetetlen meghúzni a csavart
  • a tárcsák fogai se valami strapabíróak
Erre ajánlom

semmire, még városba sem

Ennyiért vettem
bicajon
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2007 hajtókar
Truvativ Isoflow  2007 hajtókar
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sylverdevil avatar
44 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Teszi a dolgát, nem emelkedik ki semmilyen tulajdonságával sem, de akik a hajlékonyságára panaszkodnak, azok tuti az eredeti acéltányérokkal hasznáják. Shimano LX-tányérokra cseréltem később ezeket és azokkal megszűnt mindenféle "puhaság".
Gyakorlatilag nem hiszem hogy nehezebb, mint egy integrált hajtómű a középcsapággyal együtt sem.

Hátrány

A gyári tányérok nem valami merevek és a váltási teljesítmény sem olyan jó velük, mint jobb minőségű tányárokon.

Tapasztalat

Túrázásra kiváló a gyári setup is, ha nem izmozol és sprintelsz állandóan, semmi baj nem lehet, jó választás lesz.

Erre ajánlom

ld. fentebb

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2006 hajtókar
Szerinted hasznos?

ViktorDJ avatar
26 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Merev hajtás.

A tányérok tartósak.

Váltás finom,de nkm mostmár singlespeed.

Nekem még nem kopott a festés.

Olcsó.

Már egy jó ideje megvan és csavarodott,hajlott.

 

Hátrány

Csavarok kiesnek nkm v. ellazulnak

Amikor hajtom,észrevettem már h kicsit ropog,de nemtom h a közeprész v. a pedál menet ropog.

Tapasztalat

Első hajtókarom,eddig semmi bajom nem volt vele.

Már egy jó ideje megvan és cserélni nem kellett.

Erre ajánlom

XC,AM,Dirt,Street

Ennyiért vettem
Bicajon volt
Szerinted hasznos?

Tomazzo avatar
35 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Eleinte nagyon merev minden irányba.
  • Tányérok elég jók.
Hátrány

Gyári csavarok borzasztóak...

Lánctányér vázig behajlott,mert kiszakadt 2 csavar menetközben.

Baloldali esett le a tengelyről 2 hónap után,annyira kikopott.

Tapasztalat

Nem egy rossz hajtókar,ha arra használod,amire való.

Én sajnos nem arra használtam,íjgy megjártam vele.

Erre ajánlom

Túrázásra.

Ennyiért vettem
9.000
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2010 hajtókar
Truvativ Isoflow  2010 hajtókar
Szerinted hasznos?

csutee avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • kb egy évig semmi gond
  • verseny lánccal jól megy, bmx lánc kicsit mozog rajta oldalirányban
  • levehető lánctányérok
  • olcsó
Hátrány
  • festék könnyen lekopik
  • 1 év után elkezd recsegni
  • könnyen kilazulnak a lánctányért tartó csavarok
Tapasztalat

hosszútávra érdemes vmi komolyabbat venni

Erre ajánlom

street, xc, dirt

Ennyiért vettem
bringával együtt volt
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2008 hajtókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fahangfal avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Shimano és SRam láncokkal is kompatibilis, nah de ezzel el is fogytak az előnyök.
Hátrány
  • Festék hamar lejön.
  • Pedál menetje tönkremegy.
  • Csavarodik, hajlik, nyeklik, recseg.
  • Nem annyira pontos.
  • A csavarjai rozsdásodhatnak.
  • Hamar elhasználódik.
  • Hangos működés.
  • Olcsóságot sugárzó kinézet.
Tapasztalat

Rendeltetésszerű használat ellenére 100km után a hajtókarból a pedálrésznél tönkrement a menet, ha nagy nyomatékkal használod akkor recseg, ropog, hajlik, nyeklik (rengetegen írták itt ugyanezt, ezek típushibák). Páran és én is ugyanezt tapasztaltam, hogy "időközönként utána kell húzni", "a csavar rozsdásodik egy idő után", "a festék lejön hamar" - ezt, hogy képzelte a kedves gyártó? A váltás nem annyira precíz, mint a konkurens japán gyártó termékeinél. Gyárban szerelték össze ennek ellenére 1 év után elkezdett kotyogni a monoblokknál. Hiába vigyáztam rá és óvtam mindentől... A garanciát se sikerült megoldani. Legszívesebben a gyártó vezetőit dobálnám meg vele. Soha többet ilyen!

A Truvativ nem más, mint Agyonhype-olt szar.

Erre ajánlom

Nem ajánlom semmire se. Nem tartós termék. Kerüljétek el jó messzire!

Ennyiért vettem
Genesis kerékpárhoz járt gyárilag
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2009 hajtókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

R-A-I avatar
17 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • viszonylag könnyű.
  • olcsó
Hátrány
  • festék gyorsan kopik.
  • nekem leesett a bal oldali (street.)
  • miután vettem másik bal oldalit, elhajlott, és leütötte a vázról a festéket.
Tapasztalat

Hát nemtom... Streetre szerintem ne használjátok, vagy vigyázzatok vele.

Előző hardy.mba volt gyárilag, már lassan 2éves lesz a két kar, szwal érthető a problémám.

Erre ajánlom

dirt

Ennyiért vettem
előző bicóba volt.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Avalanche avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A régi Suntour hajtóművemhez képest mindenképp előrelépés nekem eddig semmi bajom nem volt vele. igaz hogy a szervízből hazafele már ideges lettem rá mert azt hittem hogy a középcsapány kopog benne de rá kellett jönnöm hogy a csak a pedál volt az. ( hál' istennek) Sram Pc-830 láncal és lx váltóval ugy vált ahogy az meg van írva. Szerintem ha arra használják amire való akkor nem sok gond lehet vele.
Hátrány
A festés elég gyorsan kopik :/
Erre ajánlom
Xc, CC, Túrázgatások
Ennyiért vettem
10900
Csatolt képek
Truvativ Isoflow  2009 hajtókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

airborne avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • olcsó
  • normál használat mellett merev
  • truvativ
  • viszonylag jól váltható
  • a lánctányérok lassan kopnak
  • cserélhető tányérok
  • könnyen leszerelhető a hajtókar (power spline)
  • szép kialakítás, festés
  • tartós
  • a hajtókar rész nagyon könnyű
Hátrány
  • a lánctányérok viszonylag nehezek, és durvább használatnál elferdülnek, ezért nem váltható be minden fokozatba, csak, ha súrlódik
  • a cr-mo lánctányércsavarok nem a legkönnyebbek, és hajlamosak a rozsdásodásra
  • a power spline tengely nagyon nehéz, kb 2-3x annyi, mint egy integrált, 327g
Tapasztalat

Kb. 10 ezer forintból megoldható középcsapággyal együtt, normál használat mellett sokáig kitart, nem kell vele ugrálni, hülyéskedni, nem arra való. Nekem nagyon tetszik bár a nehéz lánctányérok miatt, és amiatt, hogy elől szinte csak középen használom, úgy döntöttem, veszek rá egy 40g-os BBB lánctányért és azzal fogom használni. Aki jár túrázni is, hegyekbe, annak hasznos lehet a másik két lánctányér is.

Erre ajánlom

Város/XC

Ennyiért vettem
8000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomaa avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

truva

szétszedhető(átlehet alakítani ss-re)

hajlik, nem törik

Hátrány
max annyi hogy a pedálnál szétment az alupersely, de 500ft-ért csináltattam bele acél perselyt és már fasza
Tapasztalat

UPDATE: eltört.....

Erre ajánlom
dirt street
Ennyiért vettem
bicóba
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (89 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:

22/32/44


 
hajtókar hossz:
  • 165
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

Power Spline


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

Cast Alloy


 
külső lánctányér anyaga:

AL-7075-T6


 
középső lánckerék anyaga:

acél


 
belső lánctányér anyaga:

acél


 
hátsó fokozatok:

8/9


 
láncvonal:

48,5


 
rockring:

nincs


 
pedálpersely:

nincs


 
további információk:
  • Láncvonal: 48,5 mm
  • BB-tengely szélesség: 113 mm
  • Hajtókar anyaga: ötvözet
  • Lánckerekek: 22: XR-acél, tech ezüst; 32: XR-acél, tech ezüst; 42: Hi-Ten acél, matt fekete
  • Lánckerék csavarok: UCP acél
  • CrMo M8 csapszegek

tömeg:

744


 
színválaszték:

fekete


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Truvativ Isoflow-hoz milyen méretű főtengelycsavar kell?
2 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Truvativ Isoflow termékkel kapcsolatban: