DT Swiss EX 200 hátsó rugóstag

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 125.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Bose401 avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Télen és nyáron is egyaránt jól használható az EX 200.
  • Tartós hidegben sem keményedik fel.
  • Tág határok között állítható a visszaút csillapítás, teljesen nyitott állapotban, még engem is kilőne érkezéskor így kb. negyedig félig betekerve használom.
  • A pedálozást segítő rendszer tényleg működik, 23km/h felett működésbe lép és nem mozog a fara.
  • Arról pár szót, hogy kb. is működik:"Hátul az EX 200 teleszkóp a nyomás folyamatosan változtatásával csökkenti a pedálra ható erõhatásokat és javítja a kerék érintkezését a földdel." 
Hátrány
  • Korrodálódik a  légkamra felülete, hiába van polírozva és lelakkozva.Hiába ilyen ez az aluminium...
  • 23km/h alatt ugyan úgy mozog, mintha nem lenne benne pedálozást segítő rendszer. Ebből kifolyólag mászni tartósan elmelkedőnek felfelé menni nehézkes vele tekintve a súlyomat (94-97 kg) és a bringa súlyát is (16,5 kg)
  • Újonnan még mindig elég drága ketyere.
Tapasztalat

Előtte egy epicon volt hátul, és hát ahhoz képest hatalmas előre lépés számomra. Piszok olcsón jutottam hozzá ehhez a DT levegős taghoz féltem is tőle,hogy valami baja lesz de rácáfolt erre a tag, így a vételt nem bántam meg. Engem tökéletesen kiszolgál nincs rá panaszom. 

Erre ajánlom

Am, Enduro 

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
DT Swiss EX 200  2010 hátsó rugóstag
Ex felirat felett a kopás
DT Swiss EX 200  2010 hátsó rugóstag
DT EX200
DT Swiss EX 200  2010 hátsó rugóstag
Matricázás után
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PIF2 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ritka cucc, nem sok szaladgál belőle az utcákon.

Levegőshöz képest finoman indul meg a DT EX 200.

Kis légnyomáson üzemel.

Speciális "perselyezés" nem csúszóperselyes.

A "rugóútját" kimozogja, de nem lehet összecsattintani. (a végére szépen fölkeményedik)

Sok fokozatban állítható a tekerés rásegítő rendszere, de akár teljesen nyitott állapotban is tud úgy működni, hogy ne pogózzon, ha tekersz. (ez váz függő)

A levegőt egyáltalán nem ereszti (legalábbis eddig nem volt vele gondom)

A karbantartás igénye ugyan annyi, mint egy bármilyen levegős tagnak

a minőségéről meg csak annyit mondanék, hogy DT Swiss!!!

Hátrány

Huh, fogós kérdés, nem is tudom mit mondjak erre. Igazából nincs szerintem negatívum. Talán az ára...

Tapasztalat

Szépen mozog, meg vagyok vele elégedve. Hasonlítani a Fox RP 23 tagokhoz tudom, mind mozgásban, mind állíthatóságban. kis légnyomáson üzemel.

Ha tudod próbáld ki, vagy szerezz egyet, csak ajánlani tudom!

Erre ajánlom

A gyártó szerint ez nem XC tag, hanem Allmountain, Enduro és FR felhasználásra való hátsó teleszkóp. Én AM/Enduro célokra használom és meg vagyok vele teljes mértékben elégedve.

Ennyiért vettem
140000
Mért tömeg
200 g
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 165 x 38

  • 190 x 50

  • 200 x 55

  • 215 x 62

  • 222 x 63


 
rugózás:

levegő


 
csillapítás:

van


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


tömeg:

192-236


 
ajánlott felhasználás:

cross country


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss EX 200 termékkel kapcsolatban: