DT Swiss EX 200 hátsó rugóstag

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 125.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK




Bose401 avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Télen és nyáron is egyaránt jól használható az EX 200.
  • Tartós hidegben sem keményedik fel.
  • Tág határok között állítható a visszaút csillapítás, teljesen nyitott állapotban, még engem is kilőne érkezéskor így kb. negyedig félig betekerve használom.
  • A pedálozást segítő rendszer tényleg működik, 23km/h felett működésbe lép és nem mozog a fara.
  • Arról pár szót, hogy kb. is működik:"Hátul az EX 200 teleszkóp a nyomás folyamatosan változtatásával csökkenti a pedálra ható erõhatásokat és javítja a kerék érintkezését a földdel." 
Hátrány
  • Korrodálódik a  légkamra felülete, hiába van polírozva és lelakkozva.Hiába ilyen ez az aluminium...
  • 23km/h alatt ugyan úgy mozog, mintha nem lenne benne pedálozást segítő rendszer. Ebből kifolyólag mászni tartósan elmelkedőnek felfelé menni nehézkes vele tekintve a súlyomat (94-97 kg) és a bringa súlyát is (16,5 kg)
  • Újonnan még mindig elég drága ketyere.
Tapasztalat

Előtte egy epicon volt hátul, és hát ahhoz képest hatalmas előre lépés számomra. Piszok olcsón jutottam hozzá ehhez a DT levegős taghoz féltem is tőle,hogy valami baja lesz de rácáfolt erre a tag, így a vételt nem bántam meg. Engem tökéletesen kiszolgál nincs rá panaszom. 

Erre ajánlom

Am, Enduro 

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
DT Swiss EX 200  2010 hátsó rugóstag
Ex felirat felett a kopás
DT Swiss EX 200  2010 hátsó rugóstag
DT EX200
DT Swiss EX 200  2010 hátsó rugóstag
Matricázás után
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 165 x 38

  • 190 x 50

  • 200 x 55

  • 215 x 62

  • 222 x 63


 
rugózás:

levegő


 
csillapítás:

van


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


tömeg:

192-236


 
ajánlott felhasználás:

cross country


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss EX 200 termékkel kapcsolatban: