Fox DHX Air 5.0 hátsó rugóstag

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 130.000 Ft

Használt Fox DHX Air 5.0 Csere
42.000 Ft
új árához képest: -68%

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

RuSSeLL avatar
218 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

a telóutat 100% ban kimozogja, könnyen be lehet állítani a keménységet. szerteszéjjel lehet állítgatni, és manapság eléggé olcsón osztogatják használtan. a becsúszó felületkezelése nem kopik le könnyen és levegőráfújással lehet keményíteni, persze nem atomkeményre.

jó vele mászni, lejtőzni, nem pogózik tekerésnél, simán ki tudtam vele tekerni a 30 at fullyval.

emellett pedig nagyon könnyű.

Hátrány

mivel eléggé vegyes felhasználásra van így nem ártott volna egy olyan tuning, aminek köszönhetően keményebbre lehet állítani, de levegős tagról lévén szó, tökéletes

Csatolt képek
Fox DHX Air 5.0 hátsó rugóstag
Fox DHX Air 5.0 hátsó rugóstag
Szerinted hasznos?

Jassu avatar
14 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jól mozog. Én ez előtt egy Fox Van R-t használtam s mikor beraktam ezt mintha egy másik gépen ülnék. Jók a beálítási lehetőségek Hidegre nem érzékeny. Levegőt nem ereszti. Terepen ki mozogja a teló utat és nagyon jól alkalmazkodik a terepen. Végül is ezért Fox.

Hátrány

Én nem találtam. 

Tapasztalat

Rugós után egy picit szokatlan, de nagyon könnyen hozzá lehet szokni.  Jelenleg is ezt használom. Mindenapos használatra napi 100-120 km-t megyek vele.

Erre ajánlom

Dh, Freride. De enduro vázba is nagyon jó.

Csatolt képek
Fox DHX Air 5.0  2010 hátsó rugóstag
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dante05 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Vajpuha mozgás, a hideg meleg nekem egyáltalán nem hatotta meg, csillapítás nagyon pontosan beállítható minden kis kattanásnál érezhető a különbség, levegőt ereszti-e? ugyan má ez FOX és ezért elég igénytelen tag is jó értelemben, csak megtakarítod a becsúszót és go

Hátrány

az ég egy adta világon semmi, talán az ára? a minőség kárpótol

Erre ajánlom

FR DH hiába levegős mindent kibír

Ennyiért vettem
89900
Csatolt képek
Fox DHX Air 5.0  2010 hátsó rugóstag
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cedrik avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szerintem a legjobb levegős rúgóstag a piacon. Jól beállitható és személyre szabható a mozgása.Ügyesebbek otthon is tudnak benne olajatcserélni csak tőkéletesen kell légteleníteni . Precízen lemúnkált alkatrészek.Jó tömitések .Nálam abszolút nem engedi el a levegőt.Asúlya sem veszélyes.

 

 

 

Hátrány

Elsősorban az ára.Második érdemes azért évente kétszer leszervízelni.Ha van rá pénzed akkor szakszervizben vagy ha ügyes vagy otthon is megoldhatod, de tényleg csak a technikailag jártasoknak ajánlanám.Jobb lenne egy könnyebben elérhető csillapítás állítás. Ja és azért attól hogy, fox minőség még azért a csavarokat nem kellene a gyárban megtépni a o gyűrük kis nyomatéknál is megfelelően zárnak.Ez a gyári összerakás hibaja.

 

Tapasztalat

Szerintem egyszerűen veri a kokurenciát. Mégha olcsóbb is lenne és mindig minden méretben elérhető.

Erre ajánlom

Én legtőkéletesebbnek endurora ajánlanám mondjuk én arra is használom. Esetleg keményebb allmountain gépekbe jó még.Bár ezt a két kategoriát sokan keverik.Estleg DH gépekbe ha valaki nagyot akar könnyiteni a gépén.

 

 

Ennyiért vettem
87000
Csatolt képek
Fox DHX Air 5.0  2008 hátsó rugóstag
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

milán avatar
milán
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Nagyon szépen mozog, simán olyan, mint egy rugós, biztosan merem állítani mert előtte rugós DHX 5.0 volt. 2008-ra a Pro Pedal már csak 2 állású, vagy nagyon mozog és nem is érezni h van benne PP, vagy pedig mozog csak kicsit keményeben de akkor nagyon tekerhető a bringa. Nagyon könnyü 437g!!! 216-os méretben!!! Előnye a rugóssal szemben, hogy légnyomással állítható így nem kell a vétel után rugóért rohangálni.
Hátrány
Nem tudok emliteni egyet sem. Talán a 2 állású PP de az is csak azért, mert én szerettem finomhangolni a 15 állással a rugosat. A rugósnak még mindig a 15 kattánásos PP-je van.
Tapasztalat
Fox...Ez már eleve sejtet vmit. A minőség érződik első pillantásra és ez a beépítést követően sem változik. A hideg egyáltalán nem tesz be neki és melegedésre sem hajlamos. Egyszóval tökéletes. Ebben az árban jobbat nem találsz. Ez biztos. Mert a rugós az rugóval együtt is kb ennyibe kerül. Én a Stinkybe fejjel lefelé tettem be, mert így kisebb a himbakar által mozgatott tömeg, így még finomabb a mozgása.És ha megnézitek a neveseb gyártókat a legtöbb gyárilag úgy szereli a tagot a vázba(legyen a tag állása vízszintes, vagy ferde, vagy mittomén), hogy a himbakar(vagy ha 1 lengőkaros akkor a lengőkar) nyomja a rugóstagot. És ez többnyire ezért van. Azért jelöltem be azt, hogy csak kipróbáltam, mert nem rég vettem.
Erre ajánlom
XC-re nem, mert van könnyebb levegős tag is. De ezen kivül DH, FR és AM, mert a súlya ezekből mindenre megfelel.
Ennyiért vettem
70
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

auerroli avatar
auerroli
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
finoman mozog, agyonállítható, minden stílushoz, könnyű
Hátrány
a propedált én csak a két szélső értékhez közel használom vagy tekerek és ne nagyon mozogjon, vagy mindenre moccanjon:)egyszer elbillent benne vmi, gariban javították
Tapasztalat
én gyakorlatilag a villa és a rugóstag itthoni áráért vettem a komplett bringát azért kap árértékre 5 répát. mással nem nagyon tudom összehasonlítani , mert idáig csak manitou radiumom volt, de nem ugyanaz a kategória
Erre ajánlom
tesztgyőztes enduró és light freeride rugóstag, erre!
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

noname avatar
noname
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szabályozható felütésvédelem, propedal állitás,15 fokozatban állitható propedal hatásfok, állitható sebességérzékeny csillapitás, autószelepes állitási lehetőség
Tapasztalat
véleményem.... Levegős rendszerének ellenére extrém felhasználásra tervezett
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 190x50

  • 200x50

  • 200x58

  • 215x63

  • 222x63

  • 240x76


 
rugózás:

levegő


 
csillapítás:

van


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:
  • szabályozható felütésvédelem

  • propedal

  • kompresszió állítás

  • végállás finomhangolás


tömeg:

443


 
ajánlott felhasználás:
  • downhill

  • freeride

  • all mountain


Fox logó

Fox márka bemutatás

„A világ odakint a versenyzésről szól, ez egy darwinista világ. A mi célunk, hogy a vevőinknek a legjobb terméket gyártsuk, amit csak kapni lehet. Ez amivel kezdtük, ez amit ma is csinálunk, és sosem fogunk leülni míg készen nem vagyunk. És sosem vagyunk készen.” Bob Fox

1974-ben Bob Fox elkezdett a motokrosszban versenyezni a cuccaival- és a Fox azóta is versenyben van. A cég ruháit és alkatrészeit már több mint 50 országban árusítják. A kezdetek óta a Fox Racing Shox iparvezető a lengéscsillapító rendszerek gyártásában és tervezésében a motoros szánok, motorkerékpárok, kerékpárok és off-road járművek terén.

A Fox versenyzői minden sportágban amiben indultak, dobogóra is állhattak, Baja homokmezőitől a dakari dűnékig. A versenyzők tapasztalata és a termékek általuk való tesztelése az alapja annak a tudásnak, ami a Foxot az egyik legjobb gyártóvá teszi. Versenyzői az évtizedek alatt több mint negyven bajnokságot nyertek a motokrosszban, és a kerékpározásban is számtalan sikert értek el. A cég támogat többek közt motokrossz, bmx, szörf és mtb versenyzőket. Manapság a Fox még mindig családi kézben van, immáron a második generáció dolgozik a cégnél teljes erőbedobással.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Fox DHX Air 4.0 nyomását hogy kell beállítani?
1 válasz
utolsó: 2015. feb.
Fox DHX Air 5.0 216-os szemtávú tagból lehet csinálni 240-es-et?
2 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Fox DHX Air 5.0 termékkel kapcsolatban: