Fox DHX Air 5.0 hátsó rugóstag

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 130.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK




milán avatar
milán
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Nagyon szépen mozog, simán olyan, mint egy rugós, biztosan merem állítani mert előtte rugós DHX 5.0 volt. 2008-ra a Pro Pedal már csak 2 állású, vagy nagyon mozog és nem is érezni h van benne PP, vagy pedig mozog csak kicsit keményeben de akkor nagyon tekerhető a bringa. Nagyon könnyü 437g!!! 216-os méretben!!! Előnye a rugóssal szemben, hogy légnyomással állítható így nem kell a vétel után rugóért rohangálni.
Hátrány
Nem tudok emliteni egyet sem. Talán a 2 állású PP de az is csak azért, mert én szerettem finomhangolni a 15 állással a rugosat. A rugósnak még mindig a 15 kattánásos PP-je van.
Tapasztalat
Fox...Ez már eleve sejtet vmit. A minőség érződik első pillantásra és ez a beépítést követően sem változik. A hideg egyáltalán nem tesz be neki és melegedésre sem hajlamos. Egyszóval tökéletes. Ebben az árban jobbat nem találsz. Ez biztos. Mert a rugós az rugóval együtt is kb ennyibe kerül. Én a Stinkybe fejjel lefelé tettem be, mert így kisebb a himbakar által mozgatott tömeg, így még finomabb a mozgása.És ha megnézitek a neveseb gyártókat a legtöbb gyárilag úgy szereli a tagot a vázba(legyen a tag állása vízszintes, vagy ferde, vagy mittomén), hogy a himbakar(vagy ha 1 lengőkaros akkor a lengőkar) nyomja a rugóstagot. És ez többnyire ezért van. Azért jelöltem be azt, hogy csak kipróbáltam, mert nem rég vettem.
Erre ajánlom
XC-re nem, mert van könnyebb levegős tag is. De ezen kivül DH, FR és AM, mert a súlya ezekből mindenre megfelel.
Ennyiért vettem
70
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 190x50

  • 200x50

  • 200x58

  • 215x63

  • 222x63

  • 240x76


 
rugózás:

levegő


 
csillapítás:

van


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:
  • szabályozható felütésvédelem

  • propedal

  • kompresszió állítás

  • végállás finomhangolás


tömeg:

443


 
ajánlott felhasználás:
  • downhill

  • freeride

  • all mountain


Fox logó

Fox márka bemutatás

„A világ odakint a versenyzésről szól, ez egy darwinista világ. A mi célunk, hogy a vevőinknek a legjobb terméket gyártsuk, amit csak kapni lehet. Ez amivel kezdtük, ez amit ma is csinálunk, és sosem fogunk leülni míg készen nem vagyunk. És sosem vagyunk készen.” Bob Fox

1974-ben Bob Fox elkezdett a motokrosszban versenyezni a cuccaival- és a Fox azóta is versenyben van. A cég ruháit és alkatrészeit már több mint 50 országban árusítják. A kezdetek óta a Fox Racing Shox iparvezető a lengéscsillapító rendszerek gyártásában és tervezésében a motoros szánok, motorkerékpárok, kerékpárok és off-road járművek terén.

A Fox versenyzői minden sportágban amiben indultak, dobogóra is állhattak, Baja homokmezőitől a dakari dűnékig. A versenyzők tapasztalata és a termékek általuk való tesztelése az alapja annak a tudásnak, ami a Foxot az egyik legjobb gyártóvá teszi. Versenyzői az évtizedek alatt több mint negyven bajnokságot nyertek a motokrosszban, és a kerékpározásban is számtalan sikert értek el. A cég támogat többek közt motokrossz, bmx, szörf és mtb versenyzőket. Manapság a Fox még mindig családi kézben van, immáron a második generáció dolgozik a cégnél teljes erőbedobással.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Fox DHX Air 4.0 nyomását hogy kell beállítani?
1 válasz
utolsó: 2015. feb.
Fox DHX Air 5.0 216-os szemtávú tagból lehet csinálni 240-es-et?
2 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Fox DHX Air 5.0 termékkel kapcsolatban: