Az eddigi kb. 3000 megtett km alatt észrevétlenül tette a dolgát. Egyszer beállítottam a gyártó által megadott SAG-et, a megfelelő csillapítást és azóta szinte azt sem tudtam, hogy létezik. Olajcsere után ismét finomhangolnom kellett és akkor tűnt fel, hogy elég nehéz beállítani a megfelelő nyomást. Nálam ez 140 és 150 psi közt található, de mindössze 4-5 psi különbség esetén akár már 1-2 mm-es (!) különbség is lehet a SAG nagyságában. Cserébe ha egyszer sikerült a beállítás, többet nem kell vele foglalkozni. Az optimális rebound beállítása pofonegyszerű, aminek akkor látjuk hasznát, ha hangolnunk kell: 10-15 fok külső hőmérsékleti változás esetén érdemes újrahangolni (hidegben lassul a tag mozgása) - szerencsére csak pár 10 másodperc az egész. A Lock-out kar nagyon hasznos dolog, pláne aszfaltos szakaszon, felfelé mászáskor. Terepen felfelé, akár nyílt állásban hagyva is minimális marad a pogózás - ami már-már hihetetlen és azt az érzést kelni, hogy ez egy fantasztikusan jó rugóstag. Nem véletlenül! ;)
A lock-out három fokozatban hangolható, ami nálam többnyire 1-es fokozatban elég. Fokozatok: 1-es fokozatban már kisebb egyenetlenségeknél bemozdul, 2-es fokozat közepesen kemény, amit - szerintem - súlyosabb bicajosok tudnak jól kihasználni, 3-as fokozat pedig a "firm", azaz itt alig-alig mozdul meg a tag. Utóbbi, vagyis a 3-as fokozat nekem teljesen hasznontalannak tűnt, de lehet, hogy van, aki itt találja meg a számára ideális lock-out beállítást.
Érdemes megjegyezni, hogy a 2010-es modelleket - tudomásom szerint - jelentősen áttervezték és kaptak egy bizonyos BoostValve opciót, ami extrém esetben megakadályozhatja, hogy a tag esetleges felütésekor a levegő "bennszoruljon".