Marzocchi Roco RC hátsó rugóstag

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 85.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Xoner avatar
26 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Levegő ráfújás, visszaút, 3 éves már ez a Marzocchi rugóstag és még nem ereszt, gyári szimering és olaj és semmi baja.

Rugó is gyári 450 es, alattam tökéletesen működik nem erszkedett meg.

Hátrány

Szelep kupakot nehéz letekerni egy idő után :D Ha nincs benne minimum170 PSI akkor elkezd kopogni a Roco. Mindig legyen benne nyomás!

Erre ajánlom

DH

Szerinted hasznos?

Bence19890606 avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát mozogni mozog, nem is roszul
Hátrány
igénytelen matricázás, mozgásra pedig, ha a manitou 0. a fox a 10 akkor ez a tag 8. keméynebb rugó kell rá mint a foxokra emrt elég mags az alap kamranyomása, foxnak 75psi roconak meg aszem 110psi
Tapasztalat
fasza tag csak igénytelen matricázás
Erre ajánlom
hát mire.....
Ennyiért vettem
90000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.