Suntour Epicon DA hátsó rugóstag

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 28.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

DonMerida avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó. Zárható.

Hátrány

Nem túl szép. 4 év alatt kb 4-5-ször valami oknál fogva elengedte a levegőt. Utána fújtam bele és semmi baja sem volt. Túl lágyan mozog az Epicon DA. Nagyobb nyomásnál is hintázik.

Tapasztalat

Egyszer vissza küldtem szervizbe és ki is cserélték de az új is ugyanolyan volt. Ez volt gyárilag a bringámon de az biztos, hogy külön nem venném meg! Kiváncsi lennék az újabb modelre. 

Erre ajánlom

XC, AM.

Ennyiért vettem
Bringában volt
Csatolt képek
Suntour Epicon DA  2008 hátsó rugóstag
Suntour Epicon DA  2008 hátsó rugóstag
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

laceszv avatar
17 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

SZÉPEN MOZOG a Suntour Epicon DA.kimozogja majdnem teljesen.a csillapitás elég jó ,de azért a foxhoz vagy valami komolyabhoz ne is akarjuk hasonéitani.a levegőt nem ereszti.nem igényel nagy karban tartás csak hetente párszor letörölön és kész .a beálltó csavarok jók .

Hátrány

eddig még nem találtam

Tapasztalat

eddig elég jól teljesit minden működik rakra.

Erre ajánlom

XC

Ennyiért vettem
bringához volt
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

topi avatar
17 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Nagyon jó a mozgása bár a gyors göröngyökkel nemtud mit kezdeni.

Levegőt nekem nemereszti.

Hátrány

Nagy nyomással működik, nekem a lock nemmüxik rajta.

Tapasztalat

Ha olcsóért hozzájutsz akkor jó ár/érték arányu.

 

2011.03.09

Ápdét: 11.04.24

Kinyiffantottam a szerkezetet azóta :D

Vmi megmurdelte magát.

Erre ajánlom

AM CC-re tökéletes.

Ennyiért vettem
13000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Doniboy avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Levegős,nagyon finom a mozgása,minden uthibát eltüntet:D,sztem nem ereszti a levegőt.
Hátrány

eddig nem tapasztaltam és remélem nem is fogok:D

sajnos ujra irok:( : sajnos eleresztette a levegőt teljesen a múlt héten...

de ujra fujtam és nem is ereszti sehol ugyhogy nemtudom miért eresztette el...

Tapasztalat
nagyon jó kis tag
Erre ajánlom
XC-re,XC-eseknek:D
Ennyiért vettem
nemtudom
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dagi avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Levegős, ennek ellenére nagyon finoman mozog, a rugóutat végig kimozogja, könnyű. Minőségre és kinézetre is rendben van szerintem. Levegőt minimális mértékben ereszti (melyik nem) én kb hetente ellenőrzöm a nyomást rajta és ha kell rápumpálok. Hidegben még nem próbáltam.
Hátrány
A csillapítást nehéz belőni rajta, az állítógyűrűn kb 1mm tekerés van a totál csillapított és a csillapítatlan állapot között, szóval el kell vele játszani.
Tapasztalat
Nekem egy mongoose otero elitben volt gyárilag, de nem is fogom lecserélni mert nagyon jól teszi a dolgát, a legkisebb úthibát is kimozogja, és tekerésnél sem pogózik annyira, hogy zavaró lenne. Remélem később sem lesz gond vele.
Erre ajánlom
Főként 80 kg alatti emberkéknek, xc, cc felhasználásra ideális.
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 165 x 38

  • 190 x 50

  • 200 x 50

  • 200 x 55


 
rugózás:

levegő


 
csillapítás:

van (nitrogén és olaj)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


 
ajánlott felhasználás:

cross country


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour Epicon DA lock out forgatás után miért nem működik?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Epicon DA termékkel kapcsolatban: