Campagnolo Centaur hátsó váltó

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 35.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




messor avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Gyors pontos váltások

Hátrány

--

Tapasztalat

A felszerelése óta kicsit több mint hatszáz kilométert mentem vele. Hegyen-völgyön városban svájci óramű pontossággal végzi a váltást, épp hogy hozzáérek a váltókarhoz szinte azonnal vált le ill. felfelé is. Egy hajszállal jobb mint az elődje (Veloce) pontosabban vált gyorsabban teszi a láncot a helyére, ez akkor jön jól ha egy éles kanyar után jön mondjuk egy durva emelkedő pár méteren belül, és gyors váltásra van szükség hogy ne bringatolás legyen belőle. Mások elmondása alapján jobb mint a hasonló kategóriás Shimano. Összességében meg vagyok vele elégedve, mindenkinek csak ajánlani tudom!

Ennyiért vettem
90 euró
Mért tömeg
213 g
Csatolt képek
Campagnolo Centaur  2013 hátsó váltó
Campagnolo Centaur  2013 hátsó váltó
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

10/11


 
váltókanál hossz:

Rövid


 
kompatibilitás:

10/11 sebességes Campagnolo rendszerek


 
váltótest:

Alumínium


 
váltókanál:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete - ezüst
  • Fekete - piros

tömeg:

220 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Campagnolo Centaur hátsó váltó kérdések
1 válasz
utolsó: 2014. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Centaur termékkel kapcsolatban: