Campagnolo Veloce hátsó váltó

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Veloce fékváltókarral, Miche lánccal és sorral szépen teszi a dolgát. Egyszerű beállítani, és 3000 km megtétele alatt utánállításra nem is volt szükség.

Hátrány

Nem tapasztaltam semmiféle hátrányos tulajdonságot.

Tapasztalat

Előtte egy RSX hátsó váltóm volt, azzal tudom összehasonlítani. Őszintén szólva semmi különbséget nem érzek, mindkettő hibátlanul teljesítette azt, amiért felszereltem a bicajra, váltott megbízhatóan.

Erre ajánlom

Országúti edzés, versenyzés.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2009 hátsó váltó
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

10


 
váltókanál hossz:
  • Rövid
  • Közepes

 
kompatibilitás:

10/11 sebességes Campagnolo rendszerek


 
váltótest:

Alumínium


 
váltókanál:

Acél, alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:
  • Rövidkanalas: 227 g
  • Középkanalas: 260 g

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: