Campagnolo Veloce hátsó váltó

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Légió avatar
28 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Nagyon gyors
  • Nagyon precíz
  • Szép
  • Erős rugó = jó láncfeszesség (rövidkanalas)
  • jóminőségő csavarok
  • Jó, tartós váltógörgők. 
Hátrány

Nekem fekete van, 2013-as évjárat, nagyon könnyen koszolódik, a legkisseb por is meglátszik rajta.. ( lehet csak túlságosan szeretem a bringám ) Ezen kívül annyi még a hátránya (szerintem) ,hogy a finom állítójával nem lehet olyan finoman állítani , szóval pl.egy shimanoéval sokkal kevesebb tekerésre lehet eredményt elérni. 

Tapasztalat

Mivel versenyszerűen űzüm a kerékpár sportot, kellett már egy jó váltószett így lett végül Veloce kittem. (váltórendszer) Összeségében piszok jó kis cucc, rendesen teszi a dolgát, már 3500 kilit mentem vele (1x cseréltem a láncot 2500 kili után )  de még mindig olyan mintha új lenne, nem kezdett el "lógni" mint a shimano sora ..  

Ja igen egy TIPP : Használat után mikor leparkolsz a géppel mindig tedd le kistányér, kónuszra ( hátul a legkisebb ) , mert így a tud egy kicsit pihenni a láncod ( ilyenkor a leglazább) és a váltó rugója is relaxálhat.  MInden pénzt meg ér ! A jót csak egyszer kell kifizetni ..  

Erre ajánlom

Kicsit ügyesebb bringásoknak (vigyáznak rá,nem támasztják le rá )  versenyre , nyárra , de csak OUTIRA.

Ennyiért vettem
jóáron, egyesületi támogatóktól.
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Campagnolo. Meg gyors. És pontos, kivéve, amikor nem, de ezt kifejtem, és szerintem nem a váltó hibája lehet.

Ezüstben szép a Campagnolo Veloce. CSillogó feketében gyönyörű. Mattporfeketében (saját..) nem annyira..

Nem igényel utánállítgatást, jól teszi a dolgát minden körülmény közt.. terhelésre, emelkedőn föltekerve, lejtmenetben ráhajtva, a földön-vízen-levegőben. Szóval mindent tud, amit tudnia kell egy váltónak.

Hátrány

Azonban néha vacakol a Campagnolo Veloce az első fogaskereken a váltással, s csak pedálfordulat teljes beszüntetése majd újra rátekerés után hajlandó letenni a láncot. Fölfelé nincs ilyen probléma. De hozzáteszem, nem is campazettával használom,hanem Micsével, és Micse lánczal, aztán a váltás teljesítménye nem kis mértékben függ a lánckerékkoszorú-lánc duótól.. 

 

Campa. Vagyis KŐNEHÉZ. Legalábbis a konkurenciához képest elbújhat. :)

 

frissítés, 2013. 04. 15.

Be kellett állítani, hát, küzdelem volt. Lehet, mi nem értünk hozzá, de végül egy kicsit a kanalat-váltótartó fület a papucson meghajlítva sikerült finomhangolni. Szóval csendesen és gyorsan vált, terhelés alatt nem szoktam használni mostanság, de beállítani egy mívészet volt. 

Tapasztalat

Eddig kellemes tapasztalataim vannak vele, de hozzáteszem, a majd' 20 éves Athenám pontosabb, és határozottabb tud lenni, ráadásul olcsó KMC 7sebis lánccal és hetes shimano sorral. 

Gondolom, itt már a tízes-hetes rendszer különbségeiről van szó, és ez egy remek váltó, nem is kívánhat az ember hobbiszinten magasabb váltásteljesítményt.

 

Az ezüst verzió nagyon szép,de nekem sajnos 2010 környéki mattporfekete színű van, ami szerintem a leggusztustalanabb felületkezelés amit Campagnolo valaha kitalált. Ennyi. :)

Erre ajánlom

Mindennapos használatra hobbistának, tekerésekre. Teljesítményben kiváló. Árra meg nem sok.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2010 hátsó váltó
gyönyörű
Campagnolo Veloce  2010 hátsó váltó
A sjaátom már kevésbé :)
Campagnolo Veloce  2010 hátsó váltó
talán a koszorú?
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zooki14 avatar
47 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A láncot elég jól feszíti én rövid kanalast használok országutin és campagnolo láncal. Terhelés alatt is jól vált pontos és nem kell sűrűn állítani. Állítani nagyon egyszerű.

Hátrány

Nem tapasztaltam

Erre ajánlom

csak országutira

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2012 hátsó váltó
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Veloce fékváltókarral, Miche lánccal és sorral szépen teszi a dolgát. Egyszerű beállítani, és 3000 km megtétele alatt utánállításra nem is volt szükség.

Hátrány

Nem tapasztaltam semmiféle hátrányos tulajdonságot.

Tapasztalat

Előtte egy RSX hátsó váltóm volt, azzal tudom összehasonlítani. Őszintén szólva semmi különbséget nem érzek, mindkettő hibátlanul teljesítette azt, amiért felszereltem a bicajra, váltott megbízhatóan.

Erre ajánlom

Országúti edzés, versenyzés.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2009 hátsó váltó
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
fokozatszám:

10


 
váltókanál hossz:
  • Rövid
  • Közepes

 
kompatibilitás:

10/11 sebességes Campagnolo rendszerek


 
váltótest:

Alumínium


 
váltókanál:

Acél, alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:
  • Rövidkanalas: 227 g
  • Középkanalas: 260 g

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: