Campagnolo Veloce hátsó váltó

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Campagnolo. Meg gyors. És pontos, kivéve, amikor nem, de ezt kifejtem, és szerintem nem a váltó hibája lehet.

Ezüstben szép a Campagnolo Veloce. CSillogó feketében gyönyörű. Mattporfeketében (saját..) nem annyira..

Nem igényel utánállítgatást, jól teszi a dolgát minden körülmény közt.. terhelésre, emelkedőn föltekerve, lejtmenetben ráhajtva, a földön-vízen-levegőben. Szóval mindent tud, amit tudnia kell egy váltónak.

Hátrány

Azonban néha vacakol a Campagnolo Veloce az első fogaskereken a váltással, s csak pedálfordulat teljes beszüntetése majd újra rátekerés után hajlandó letenni a láncot. Fölfelé nincs ilyen probléma. De hozzáteszem, nem is campazettával használom,hanem Micsével, és Micse lánczal, aztán a váltás teljesítménye nem kis mértékben függ a lánckerékkoszorú-lánc duótól.. 

 

Campa. Vagyis KŐNEHÉZ. Legalábbis a konkurenciához képest elbújhat. :)

 

frissítés, 2013. 04. 15.

Be kellett állítani, hát, küzdelem volt. Lehet, mi nem értünk hozzá, de végül egy kicsit a kanalat-váltótartó fület a papucson meghajlítva sikerült finomhangolni. Szóval csendesen és gyorsan vált, terhelés alatt nem szoktam használni mostanság, de beállítani egy mívészet volt. 

Tapasztalat

Eddig kellemes tapasztalataim vannak vele, de hozzáteszem, a majd' 20 éves Athenám pontosabb, és határozottabb tud lenni, ráadásul olcsó KMC 7sebis lánccal és hetes shimano sorral. 

Gondolom, itt már a tízes-hetes rendszer különbségeiről van szó, és ez egy remek váltó, nem is kívánhat az ember hobbiszinten magasabb váltásteljesítményt.

 

Az ezüst verzió nagyon szép,de nekem sajnos 2010 környéki mattporfekete színű van, ami szerintem a leggusztustalanabb felületkezelés amit Campagnolo valaha kitalált. Ennyi. :)

Erre ajánlom

Mindennapos használatra hobbistának, tekerésekre. Teljesítményben kiváló. Árra meg nem sok.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2010 hátsó váltó
gyönyörű
Campagnolo Veloce  2010 hátsó váltó
A sjaátom már kevésbé :)
Campagnolo Veloce  2010 hátsó váltó
talán a koszorú?
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

10


 
váltókanál hossz:
  • Rövid
  • Közepes

 
kompatibilitás:

10/11 sebességes Campagnolo rendszerek


 
váltótest:

Alumínium


 
váltókanál:

Acél, alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:
  • Rövidkanalas: 227 g
  • Középkanalas: 260 g

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: