- Eddigi használat alatt semmi probléma nem akadt vele,
- gyorsan vált,
- markolatváltóval használom(shimano revoshift), azzal tökéletesen együttműködik,
- egyszerű felépítés,
- könnyű szerelhetőség.
Update:
- Most Altus váltókarom van, a középső lánckerékkel minden sebességet rendesen vált, de a nagy lánckerékkel bajom van, sajnos nem volt még időm részletesen átnézni mi kínja lehet.
-nincs
Update:
- nem egyformák a görgői, az egyik egy sima műanyag csúszik a fémen, na ez kiszoposodott, a másikon a fém a fémen gyúszik ez még bírja, ennyit a csúszócsapágyakról. Egyébbként még bírja az utcai felhasználást.(kb 5000km)
Update: A végén BBB görgőkkel használtam. Szerintem javított a hatékonyságán, de legalábbis nem kellett annyiszor takarítani.
Shimano Acera RD-M360
Sárban nem használtam még, csak zuhogó esőben, a rugója még nem rozsdált be.
KMC lánccal 7-es és 8 sebességes
Shimano Acera CS-HG41-8 fogaskerék előtte pedig Shimano Tourney MF-TZ21 amiket kiszolgált
Shimano Revoshift markolatváltóval szintén 7-8 sebességes verziók. update: Jelenleg Altus váltókart használok.
Leírás:
- 7/8 fokozathoz ajánlott
- A szélesen elhelyezett forgáspontok javítják a pontosságot, és növelik az élettartamot
- Advenced Light Action rugó a váltás pontosságáért
- 13/13 fogú váltógörgő
- Fluor bevonatú rögzítőcsap-persely
Legnagyobb fogaskerék: 34T
Legkisebb fogaskerék: 11T
Első fogszám különbség: 20T
Teljes kapacitás: 43T
Lánc kompatibilitás: HG
ui: vettem mégegyet az ár az újé 2012.09.30
Update: 7000 km után megadta magát szerencsétlen, szétkopott egyszerűen nem lehet vele pontosan váltani. Amit elvártam tőle azt kibírta (eső, hó, homok), szóval volt mindenben része. R.I.P.
Utcára, szerintem még gyenge terepre is kiválló.
Update: Terepen nem ajánlom láncvillavédő nélkül, nekem leszedte a matricázást.(Tényleg gyenge lehet a rugója.)