Pontosan vált, nem igényel utánállítgatást.
Bírja a terhelést, nem recseg.
Nem tipusazonos váltókarokkal is pontosan működik.
Láncot nem dobálja, egyszerűen beállítható.
A görgők gagyik, ilyen ótvar műanyagot rég láttam, kopik - kicsit komolyabb felületkezelésű lánc felzabálja. Sarat összeszedi pillanatok alatt, és keményen szétkeni a láncon, aztán lassan kezdenek megszorulni a kanálban, olyan szűkösre van mérve nekik a hely; szinte két naponta kellene takarítani őket, feltéve, hogy nem kizárólag a szobában bringázol :D
Nagy terhelés közbeni váltásnál hangosan csattan, de nem bénázik - gondolom az élettartamot ilyenkor erőteljesen rövidítem...
Egy ST-EF50 fékváltókarral lett üzembehelyezve, majd tárcsásítás után kapott 2011-es Altus váltókarokat. nem kellett semmit állítani, csak befűzni az új bovdent, feszesen rögzíteni a váltóban, és ugyanolyan pontos-precíz-gyors maradt a váltás.
Elégedett vagyok vele teljes mértékben, megbízhatóan üzemel, bírja a strapát, megéri az árát.
Update: óriásit taknyoltam vele, a beton legyalulta a váltó oldalát. Dobálta is a láncot rendesen, amig hazaértem. Otthon újraállítottam, és tökéletesen üzemel :D
Update 2012-07-23:
Hát, elbúcsúzott. Nejem eltörte.
Még régen estem vele, akkor már kicsit megbetegedett, de használtam tovább, majdnem fél évig, rendesen váltogatva terhelés alatt, kapta az ívet terepen. Aztán fejlesztettem egy 2011-es Deore-ra, ez pedig lepihent. Majd felpakoltam nejem gépére.
Ez lett a veszte.
A váltókanál letört a paralelogrammáról, a lánc átvitte a fogsoron, és megakadt az első váltó láncterelőjében.
A váltószerkezet váltófüllel együtt felhajlott hátra.
Nem tudom hogy jött össze, normál testalkatú asszony, ráadásul terhes, tehát túl bikán sem tekerne.
Ez nem változtat a véleményemen, miszerint ár/érték arányban jó váltó.
Szinte bármire. Mondjuk hosszúkanalas, tehát ehhez mérten.