Shimano Deore XT hátsó váltó

199 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 31.000 Ft

Használt Shimano Deore XT hátsó váltó eladó
5.000 Ft
új árához képest: -84%

Használt Shimano Deore XT 9-es hátsó váltó
17.000 Ft
új árához képest: -45%


Újszerű Shimano Deore XT RD-M773 10s. hátsó váltó
13.500 Ft
új árához képest: -56%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



166-180 (199 vélemény)
Rendezés

Copperkoli avatar
Copperkoli
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nem néz ki rosszul, ha jól van beállítva szépen, halkan, gyorsan teszi a dolgát
Hátrány
Laza de disznómód, kb minden menet után állítani kell
Tapasztalat
Nos, nem tudom mi lehet a probléma, lehet h én fogtam ki egy szar darabot, de a lényeg h nem elég feszes benne a rugó ami felfelé, a váz fele szorítja a váltót. Emiatt oldalirányba el tud mozogni az egész, és pár centis bukkanókon ide-oda dobálja a láncot. Én sokmindenre használtam, főleg ugri bugrira, hát attól teljesen beszar. Ez egy teljes előnytelen váltó.
Erre ajánlom
Ezek után semmire, mert mindenhol dobálja a láncot.Na jó, városban talán okés
Ennyiért vettem
12000
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szélkakas avatar
szélkakas
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű, igényes, nem kotyog, mint az LX és a Deore, kifogástalanul teszi a dolgát...
Hátrány
...ha jó az idő és a bowdenezés is pöpec. Erre nagyon érzékeny. Ja, és mint minden korabeli shimano h. váltó, ez is ütögeti a láncvillát.
Tapasztalat
X-9-re cseréltem le én is, mint sokan. Azért lett vége szegénykének, mert egy ágat bekapott a h.kerék, ami felcsavarta a támvilláig a váltó testét. Nézem, hol van a váltókanál? Az meg az elsőváltóba épült be. Csúnyán szétszakadt. Két óra, egy fokozatban, hazáig:( Az X-9 mindent tud, ami az XT-nek gyengéje volt. Érzéketlen a bowden állapotára és a sárra is. Nincs olyan, hogy nem vált, vagy kerreg.
Erre ajánlom
Mindenre jó, csak sarazásra nem.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mókus avatar
mókus
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jol birja az igénybevételt
Hátrány
nincs elég feszítése
Tapasztalat
szerintem ez egy jó váltó
Erre ajánlom
lehet akármire használni szerintem
Szerinted hasznos?

krill avatar
krill
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Minden tulajdonsága előnyös én alivio 8-as karokkal használom hibátlanul működik kb 20000km van benne és a bóvdenban is nem volt még melléváltás megbízhatóbb mint bármi más a bringámon:)A sarat észre sem veszi eccer odavágtam a betonhoz de csak a kartókonzol gorbült el a görgők kicsit már kopottak de a kerámia csapágy mintha új lenne gyilkolhatod ütheted rúghatod mindent kibír 5répa.
Hátrány
asszem kéne már 1 másik bringa de ez a váltó átkerül rá az tuti
Tapasztalat
nagyon király
Erre ajánlom
sztem ha kíbírt alattam 20000 ret akkor szinte mindenre alkalmas lehet talán országúta nem:)
Szerinted hasznos?

firex avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Hátrány
-
Tapasztalat
Aki volt a 2006 os Szilvásvárad Maratonon tudja milyen körülmények voltak ott. A váltoval viszont semmi gond nem volt, tökéletes és preciz váltás végig.....
Erre ajánlom
MINDENRE
Szerinted hasznos?

Daron Malakian avatar
Daron Malakian
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
én nem törődök a karbantartással, és így sem volt semmi bajom vele.
Hátrány
talán az hogy semmi
Tapasztalat
Szerintem halál jó
Erre ajánlom
mindenkinek
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

STREETES gyerek avatar
STREETES gyerek
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon preciz váltás szép nem ferdül el bernne semilyen rugó nagyon fasza még sárbAN IS
Hátrány
semmi
Tapasztalat
ÉN MINDENKINEK AJÁNLOM ne szar shrsmot vegyetek aSHIMANO annál sokkal jobb
Erre ajánlom
mindenre
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

EezyBiker avatar
EezyBiker
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
lentebb már leírtam...
Hátrány
szintén lejjebb...
Tapasztalat
A régebbi hozzászólás óta annyi változott, hogy kipróbáltam hosszú távon terepen. NAGGGYON DUUUURVA!!! Fájó szívvel de rászántam magam, hogy direkt összesározzam a vasat... (20al ugráltam bele egy iszapos gödörbe...:p) A bringa színe még épphogy láccot, a váltóé már 1általán nem, a láncot ha levettem volvna, szerintem úgy ált volna meg, ahogy hajtogatom, de olyan pontosan váltott az XT, hogy el se akartam hinni!!! Mosmá rájöttem, hogy terepre rövid kanalasat kellett volna venni, mert nagyon lóbájja a láncot, de megoldottam 1 láncfeszítővel. Én 11ezeréé jutottam hozzá, ugyhogy az árával sincs bajom.
Erre ajánlom
bármire...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tbiro! avatar
Tbiro!
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Tapasztalat
Jól fesikerült avatni az egy napos vátót. 40-nél estem egyett betonra és a váltó is kapott rendesen. Papucs elhajlott váltónak semmi baja.(merida trans-mission race) 12 800 ért vettem. Megy a két ötös.
Szerinted hasznos?

Gerison avatar
Gerison
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Könnyű és kiválóan vált. Sikerült kipróbálnom, és a közel 30 km alatt azt nyúltotta, amit elvártam tőle. Pontos és hangtalan volt. Jórészt terhelés alatt váltottam vele, és meggyőző volt!
Tapasztalat
Maximálisan meg voltam vele elégedve, tetszett! Fura volt a fordított működés, de idővel meg lehet szokni. Úgy váltott, mint az LX-em, de még annyi hangja sem volt! Talán a helyes beállítás és a jó bowden kérdése az egész. Ajánlani tudom mindenkinek!
Erre ajánlom
Mindenkinek, aki hajlandó áldozni rá, mert az ára kissé borsos.
Szerinted hasznos?

EezyBiker avatar
EezyBiker
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Tudja azt amit egy váltónak tudnia kell: Vált! De most komolyan: Szerintem az egyik legjobb és legfelhasználóbarátabb váltó. Még nem volt szivem nagyon összesarazni, de amit kapott azt bírta. A terhelés alatti váltásról annyit, hogy sikerült vele keréken 1esből 5be felpakolni. Aztán már túl gyors lett...
Hátrány
Sztem nem feszíti meg eléggé a láncot.
Tapasztalat
Előtte Shimano Tourney fordított váltóm volt. Annál minden jobb...
Erre ajánlom
Bármire
Szerinted hasznos?

cannondale avatar
cannondale
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
hát ha valaki körülnéz olcsobban is megkapja.jo és sárosan mintha jobban menne.
Hátrány
hát hogy nem XTR van ráirva.
Tapasztalat
egy évet kibit és remélem még kibir egy évet. bár láttam már ilyet leszakadni, pont elöttem. ilyenre nem szivesen emlékszik senki.
Erre ajánlom
aki már ad a minőségre is.
Szerinted hasznos?

nepuss avatar
nepuss
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
baromi jól vált lx karral
Hátrány
maj később
Tapasztalat
az a gond hogy az én sis alul-felülhúzós váltókarom alivio váltóval is ugyanúgy vált... én hardy 1-en próbáltam, amin sokkal jobb racsni+lánc van... alivio-t már odacasptam egyszer kétszer, semmi baja, állítani se kell, jójó, az xt-t se, de ha törik, akkor 15000 forint törtik. nehogymegvedd!
Erre ajánlom
semmire
Szerinted hasznos?

doormano avatar
doormano
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
szép, könnyü, ha jól bevan állitva akkor jól vált
Hátrány
úgy bedarálta a kerekem csak úgy 18ropi rendesen eltünt, ill. má semmire se lehet használni max papirnehezéknek
Tapasztalat
huncut egy cég ez a simanyó úgye adja a cuccokat azt úgymegszivod a hegyoldalba mint a torkosborz....
Szerinted hasznos?

Marvin avatar
Marvin
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Dual Control-hoz nagyon jó, szépen, hangtalanul vált, bírja a zúzást is.
Hátrány
Nincs.
Tapasztalat
Nagyon jól működik.
Erre ajánlom
CC-re, dirt-re, freeride-ra
Szerinted hasznos?

166-180 (199 vélemény)
Rendezés
 
típusszám :
  • RD-M8100
  • RD-M8000

 
fokozatszám:

11


 
rugóirány:

Top normal


 
váltókanál hossz:
  • GS
  • SGS

 
kompatibilitás:

Shimano


 
teljes kapacitás:
  • 47 fog (SGS)
  • 39 fog (GS)

 
váltótest:

alumínium


 
színválaszték:

fekete


 
további információk:

RD-M8000

  • Kerékpárosra hangolt pengeéles és leheletfinom váltások
  • Könnyű váltóműködés, 20%-kal kevesebb erőfeszítés
  • Új Shadow kivitel, optimalizált dőlésszöggel
  • Új váltóbowden új hiperalacsony súrlódású bevonattal
  • Javított lánc stabilitás
  • Új Shadow kivitel, optimalizált dőlésszöggel a stabil fokozat pozíció érdekében
  • Könnyen beállítható lánc stabilizáló
  • Hatékony váltás és akadálytalanabb hajtás
  • Hatékony váltógörgő fogazat kialakítás

RD-T780

  • Megbízható váltásteljesítmény
  • Széles és stabil beállítási tartomány
  • Dupla rásegítős felépítés Javítja az igazíthatóságot, ellenáll az időjárásnak és a szennyeződéseknek
  • Rendkívül jó hatásfokú hajtómű
  • Könnyű kezelés, egyenletes működés A középső áttételi tartományban az egymáshoz közelebbi fokozatok miatt tartható a helyes pedálfordulatszám
  • A fogaskoszorú választék széleskörű kompatibilitása
  • 11-28 foggal kompatibilis
  • Színválaszték: Fekete és ezüst

tömeg:

RD-M8000

  • 275 g (SGS)
  • 271 g (GS)

RD-T780

  • 236 g (SGS)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-15 (16 kérdés)

Kérdések Statisztika
Shimano Deore XT (RD-M772) SGS váltókanál
3 válasz
utolsó: 2022. máj.
Shimano XT RD-M8000 GS-11s + 11-46 10 sebesség
2 válasz
utolsó: 2019. aug.
Shimano Deore XT
2 válasz
utolsó: 2017. ápr.
Váltás csere 3x9 -ről 1x11 -re
9 válasz
utolsó: 2022. dec.
Shimano Deore XT RD-M771
10 válasz
utolsó: 2020. márc.
Shimano Deore XT
3 válasz
utolsó: 2016. jún.
Miért olyan lassú a Shimano Deore XT?
5 válasz
utolsó: 2015. jún.
Shimano Deore XT hátsó váltóból melyiket? 770-771-772?
6 válasz
utolsó: 2013. jún.
Shimano Deore XT vagy Sram X 9. jobb xc re?
3 válasz
utolsó: 2013. feb.
Dyna Sys es Shimano Deore XT használható 8-as rendszerhez?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
Hosszú kanalas Shimano Deore XT Dh-ra?
11 válasz
utolsó: 2012. máj.
9-es XT/SLX váltással használható-e az XT FC-M770 10-es hajtókar?
2 válasz
utolsó: 2012. márc.
Shimano Deore XT váltót hogyan tudom beállítani?
11 válasz
utolsó: 2012. feb.
Shimano Deore XT - shimano slx -sram x7 Szerintetek melyik a jobb?
16 válasz
utolsó: 2013. jún.
DH/FR-ra mien váltót+láncterelő vagy láncfeszítőt érdemes venni?
10 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-15 (16 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore XT termékkel kapcsolatban: