Shimano Deore 2020 hátsó váltó

166 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.01.)
  • Listaár: 16.400 Ft

Használt Shimano Deore RD-M6100-SGS, 12s 10-51 hátsó váltó
10.000 Ft
új árához képest: -39%

Használt Shimano Deore váltó
5.000 Ft
új árához képest: -70%

Használt Shimano Deore eladó
7.000 Ft
új árához képest: -57%

Használt Shimano Deore eladó
3.000 Ft
új árához képest: -82%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



151-165 (166 vélemény)
Rendezés

akombakom avatar
akombakom
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
jol nez ki, eleg strapabiro (nekem nem torott, nem kopott), allitgatni se nagyon kell (kulonosen fokoaztmentes TY elso valtokarral es 6 sebesseggel nem.)
Hátrány
na az van boven. amikor megvettem se feszitett nagyon, de most mar egyaltalan nem, ilyen sulyhoz mar erosebb rugokat is rakhatnanak bele... a valtogorgok elkoptak, kotyognak, es neha valt egyet magatol, mindig a legrosszabbkor persze. az most elony vagy hatrany, hogy az en bringamat hallani a legtavolabbrol?
Tapasztalat
freeride, dirt, street semmikeppen se. inkabb egy sufnizott sr suntour, azt nem sajnalod. ennek az arabol ki is jon vagy harom. en most mar ezzel maradtam, fel kell kicsit kotni egy darab gumival, az segit neha. csak kicsit falu.
Erre ajánlom
sztem turazni es laza xc-re, annak aki nem durvul, es nem szereti a sarat.
Szerinted hasznos?

Kriss avatar
Kriss
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem kell nagyon utána állítani. Szín.
Hátrány
Terhelés alatt nem akarja az igazat. Hamar kopik a festése. Néha ledopja a láncot, de ezt 1 jóó beállítással hosszú időre korigálni lehet
Tapasztalat
Végülis nem rossz, de hagy némi kívánni valót maga után. NE ZÚZD SZARRÁ!!! NN
Erre ajánlom
enyhe Freefide, Sreet
Szerinted hasznos?

bunkóparaszt avatar
bunkóparaszt
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
faszán vált meg jóül néz ki!
Hátrány
nincsen azt leszámítva ,h nem tettszik a szine.......
Tapasztalat
MINEK VETTÉL ILYEN VÁLTÓL AMIKOR A VÁZADAT MEGTOD VENNI BELŐLE 2SZER?
Erre ajánlom
mindenkinek aki ezt akart venni, tegyen úgy!
Szerinted hasznos?

én avatar
én
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
elejinte tuti, pontos váltások, terhelés alatt is f@sza
Hátrány
na de aztán... nem feszíti rendesen a láncot, csörög csattog nem vállt csag nyekereg, stb. stb...
Tapasztalat
Ne vedd meg... Vegyél XT-t. Megéri.
Erre ajánlom
garázsba állni
Szerinted hasznos?

IFjU avatar
IFjU
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Pontosan vált, nem kell utánaállítgatni, bírja az eséseket, sárban, hidegban is működik, elég igénytelen
Hátrány
Kicsit drága, szürkébe gusztustalan
Tapasztalat
Nekem jól működik
Erre ajánlom
Mindenkinek aki nem profi cc v. maraton szinten akar tekergélni
Szerinted hasznos?

Banyek avatar
Banyek
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég jól néz ki, lefele gyorsan vált, minimális ápolással birja a strapát
Hátrány
Nehéz jól beállitani és még akkor se szeret gyorsan felfele váltani, terheléses váltásnál ropog, denemnagyon.
Tapasztalat
Szerintem nem egy rosz darab lefele atom gyorsan vált gond nélkül többet is egyszerre, felfele már sz*rakodik kicsit de ha be van lőve akkor elmegy. Terhelve lefele gondnélkül vált, felfele már ropog de az sem vészes. Eleinte több gondom volt vele de 1200 kilóméter után már valahogy összeállt a cucc, persze én azér valamennyire karbantartom. MankaMTB énnemtom hogy te micsinálsz a kerókkal de te ilyen kerógyilkos lehecc :))
Erre ajánlom
arra hogy váltsá vele
Szerinted hasznos?

mankamtb avatar
mankamtb
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű megvásárolni, és felszereltetni, mivel majdnem minden boltban kapható. Az új sorozatnak viszonylag normális, fekete színe van. Nem csicsás.
Hátrány
Úgy szól - kb. 3-4 hónap használat után, mint a géppuska. Kényes a beállításra. Amint valamiért elállítódik, azonnal recseg-ropog. Nem bírja a sarat. Karbantartás igényes. Kb. fél év után a rugót cserélni kell, mert lelazul. Utánhúzni persze nem lehet (ekkor már).
Tapasztalat
Az a helyzet, hogy még 2003-ban vettem tavasszal egy ALU gépet, amit full Deore-val szereltek. A váz kb. 2-3 hónap után kipusztult a lólam. A szerelék meg átvándorolt a következő vázra. Pechem volt, mert a második váz is behalt. Aztán a 3. is. Végül is eluntam a Lego-Bike effektust, és vettem egy - reményeim szerint - tartós Cro-Mo vázat. Ez az, amit megjelöltem feljebb. A szerelék persze átugrott rá. Aztán annak rendje és módja szerint a gari idő végeztével egyre szarabb lett, félre váltott, recsegett-ropogott. A saras túrák vége felé majdnem 3-sebességsre avanzsált az egyébként (igaz csak numerikus szorzással megálalpított) 27 sebességes gépem. A vége felé már a váltókart sem kellett néznem - nem is nagyon volt mit, mert mindössze 2 vonás volt rajta a lépcsőzetes jelölés helyett - mivel oylan hangja volt a különböző fokozatokban, hogy már azon nyekergések alapján is meg tudtam állapítani, hogy éppen hol is tartok. Kevés esetben tévedtem...
Erre ajánlom
VitrinBiker-nek, na meg havi 100 métert tekerőknek biztos nagyon jó.
Szerinted hasznos?

Bixter 182 avatar
Bixter 182
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon király!!!!
Hátrány
NEM TALÁLTAM!!!!!
Tapasztalat
KIRÁLY!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
CC,stb.
Szerinted hasznos?

csikasz avatar
csikasz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon isten. 9 fokozat Terhelés alatt is very jó. Nem sárban próbáltam ugyhogy a sártűréséről nem tudok írni, de szerintem jól bírja.
Hátrány
kotyog, terhelés alatt váltásnál recseg
Tapasztalat
A véleményeimet úgy nézzétek, hogy az én TY-33:) asomhoz hasonlítottam, na ahhoz képest: ÜBERMEGAISTENKIRÁLY . Azért biztos nem egy XTR
Erre ajánlom
XC, Maraton, Túra, DH-ra nemigazán mert szerintem kiszakadna.
Szerinted hasznos?

dani avatar
dani
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
maz elején még nagyon pöpec volt de most ahogy szarabb lett az idő teljesen elromlott
Hátrány
telimegy sárral nem jön ki belőle
Tapasztalat
én azt várom hogy mikor törik már le és mikor vehetek ujjat netom nekem elötte alivio volt és az talán egy fokkal gyengébb de hát ??az ár meg a teljesítmény
Erre ajánlom
hát biztos hogy nem freeridera eegyépként mindenre
Szerinted hasznos?

ggx avatar
ggx
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép:) Könnyen be lehet állítani, és szépen vált nem jellemző a mélázás
Hátrány
Szerintem drága! 11E Ft nagyon sok pénz ahhoz képest, hogy alsó-közép kategóriás cuccról van szó, és nem egy precíz darab igenis lötyög már a boltban is!
Tapasztalat
Árához képest lehetne kicsit precízebb, de azért elég jó váltó
Erre ajánlom
Túrázni, beton & ösvény!
Szerinted hasznos?

Labóka avatar
Labóka
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
olcsó,nagyon jó, strapabíró, pontos
Hátrány
néha ropog-váltás terhelés alatt
Tapasztalat
Bár még csak 3 hónapja használom,de azt hiszem nagyon jól jártam vele.Igaz, ha terhelés alatt váltok, kicsit ropog, de egyébként precíz és nekem tökéletesen megfelel.Egyébként a hangos váltást ki lehet kerülni,ha megtanulod normálisan kezelni és kiismerni a ketyerét. Szerintem ha pontosan be van állítva,és rendesen karban van tartva, akkor nagyon jól működik.Idáig hibátlan, pedig adok neki rendesen.Ennyi.
Erre ajánlom
mindenre, kivéve DH,mert ott hamar leszakadna
Szerinted hasznos?

Fruit1fly avatar
Fruit1fly
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
terhelés alatt sem vált rosszul, nagyon nem zavarja a sárban (persze én nem vagyok hiperérzékeny versenyző, de sztem birja a sarat)
Hátrány
az a baja, hoy mindenhol ugyanugy vált, lehet 20 % os emelkedő vagy sik terep, szoval nem tul könnyedén, de azért jol müxik
Tapasztalat
én nem tudom hogy lehet előre megjósolni egy váltó széesését, de sztem ez bármikor bekövetkezhet... kő vagy akármi, de nekem ez a váltó is bejön amig nem kell jobb addig cool és 1előre nem kell
Erre ajánlom
ccre. dhsoknak meg minek váltó?
Szerinted hasznos?

Töki avatar
Töki
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól sikerült beállítani, ezért hibátlanul vált. Semmi panasz. Hibátlan, monjuk tudom, nem fogja bírni az idei évet, szerintem megy, megy aztán egyszer csak szétesik majd.
Hátrány
Még nem tapasztaltam. Csak furdal a dolog, hogy létezik XTR is...
Tapasztalat
Szerintem ennyiért tuti biznisz. Ha valaki szűkös keretből épít bringát, akkor ez egy igen ésszerű választás.
Erre ajánlom
DH-ra semmiképp, mert vigyázni kell rá. XC-re tutter!
Szerinted hasznos?

Skeletron avatar
Skeletron
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Működik, nem volt gond vele. Sem kopás sem egyéb. Pontos beállítás után szuper
Hátrány
Ha rászárad a sár akkor hajlamos lomhán váltani, bár ez sztm minden váltónál így van.
Tapasztalat
Amikor gondok adódtak a váltással, kicsit dühös voltam rá, mert nem sikerült rendesen beállítani, de kiderült, hogy nem a váltó rossz, hanem a bowden rohadt be.
Erre ajánlom
Bármi, túra maraton.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

151-165 (166 vélemény)
Rendezés
 
típusszám :

RD-M6000


 
fokozatszám:

10


 
rugóirány:

Top normal rugóirány


 
váltókanál hossz:
  • GS
  • SGS

 
kompatibilitás:

Shimano


 
lánc kompatibilitás:

10 sebeséges


 
legnagyobb lánckerék:

36 fog


 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
max. első fogkülönbség:
  • 22 fog (SGS)
  • 18 fog (GS)

 
teljes kapacitás:
  • 35 fog (GS)
  • 43 fog (SGS)

 
váltótest:

alumínium-acél


 
váltókanál:

acél


 
színválaszték:

Fekete


 
további információk:
  • Nagy hatékonyságú meghajtás agresszív Trail kerékpározáshoz »»Optimalizált áttétel tartomány és áttétel arányok Trail kerékpározáshoz »»Kompatibilis a keréksorok széles választékával
  • Csendes és stabil a technikai Trail kerékpározáshoz »»Továbbfejlesztett stabilitás és tartós láncmegtartás
  • Könnyű váltás
  • OPTISLICK bovden
  • Akadálymentes és precíz váltás
  • DYNA-SYS-kompatibilis rendszer

tömeg:
  • 308 g (RD-M610-SGS)
  • 299 g (RD-M610-GS)
  • 339 g (RD-M615-SGS)
  • 330 g (RD-M615-GS)
  • 304 g (RD-T610-SGS)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Shimano Deore jó választás egy mountain bikera?
1 válasz
utolsó: 2022. júl.
Milyen első váltó kompatíbilis a Shimano STX hátsó váltóval?
2 válasz
utolsó: 2021. máj.
Shimano Deore dx lefelé kettessével vált.
1 válasz
utolsó: 2014. feb.
Shimano Deore vezető görgő mozoghat a tengelyen?
3 válasz
utolsó: 2013. nov.
Shimano Deore xt -ben van e 8 sebességes?
1 válasz
utolsó: 2013. jún.
Shimano Deore nem feszíti a láncot, mit csináljak?
9 válasz
utolsó: 2012. szept.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore termékkel kapcsolatban: