Sram 3.0 hátsó váltó

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




belisz1 avatar
belisz1
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
qrva olcsó,jol vált ennyi pénzért ez egy király cucc.sarat bírja tanyálásokat is de elég könnyen görbül befelé. én shimano fogaskoszoruuval használom és igy is zsír a cucc.
Hátrány
befele könnyen meggörbül
Tapasztalat
nem pénz érte 3200 huf!! vegyetek ilyet ha olcsó de joo váltoot akartok
Erre ajánlom
dirt,freeride
Ennyiért vettem
bicóhoz adták
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

7/8


 
rugóirány:

normál


 
váltókanál hossz:

hosszú


 
kompatibilitás:

Sram 1:1


 
lánc kompatibilitás:
  • Sram PC
  • Shimano HG

 
legnagyobb lánckerék:

34 fog


 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
max. első fogkülönbség:

22 fog


 
teljes kapacitás:

45 fog


 
váltótest:
  • Grilon kompozit váltóház
  • acél csapok

 
váltókanál:

kompozit váltókanál


 
váltógörgő:

13 fogú váltógörgők


 
további információk:
  • ESP 1:1 áttételi arány: könnyű, precíz váltás
  • nagy méretű csapok és szegecsek: megnövelt szilárdság és merevség
  • kevesebb alkatrész: kisebb meghibásodás, nagyobb tartósság

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram 3.0 termékkel kapcsolatban: