Fontos, hogy én a gyári fékváltókarral használom, sosem volt megbontva vagy cserélve a váltásán semmi, egy alkalommal kapott új váltóbovdent, az valszeg jót tehetett neki, mert azóta
(ez kábé fél éve volt) még könnyebb illetve picit gyorsabban is vált, egyik fokozatról a másikra..
Az X4 a 8>as fokozatú váltók, egyik legmegbízhatóbb váltója, de fontos tudni, hogy igazán akkor tartós darab, ha mindig időben, új koszorút és új láncot kap akkor, amikor annak eljött az ideje..
Nekem 0.75>ös láncnyúlás mellett eddig mindig cserélve volt, nemcsak a lánc hanem a fogaskoszorú is, ez azt jelenti, hogy az ötödik láncot és koszorút koptatja jelenleg, 8019km->óraállásnál..
Update: 2017.06.19.
A csere 10967km>nél megtörtént egy SramX7 hátsó váltóra módosítottam, nem volt ugyan semmi gondom a gyárival, és valszeg azért az árért amit kérek érte, el is fogom tudni adni, de mivel az első átdobóm is X7>es lett, gondoltam elérkezett az ideje, hátul is az újításnak..