Sram 3.0 hátsó váltó

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




ftag avatar
ftag
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
pontos, egyszerű kis szerkezet
Hátrány
egy lépcsőn lefelé menet fogta magát és szétszált az egész
Tapasztalat
összességében nem lenne rossz,egyetlen hibája hogy tényleg nagyon törékeny (mondjuk ilyen árban nem is hiszem hogy valami erősebb dolgot várna az ember)
Erre ajánlom
bárkinek aki "finoman" használja,állatkodáshoz gyenge
Ennyiért vettem
3500
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

7/8


 
rugóirány:

normál


 
váltókanál hossz:

hosszú


 
kompatibilitás:

Sram 1:1


 
lánc kompatibilitás:
  • Sram PC
  • Shimano HG

 
legnagyobb lánckerék:

34 fog


 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
max. első fogkülönbség:

22 fog


 
teljes kapacitás:

45 fog


 
váltótest:
  • Grilon kompozit váltóház
  • acél csapok

 
váltókanál:

kompozit váltókanál


 
váltógörgő:

13 fogú váltógörgők


 
további információk:
  • ESP 1:1 áttételi arány: könnyű, precíz váltás
  • nagy méretű csapok és szegecsek: megnövelt szilárdság és merevség
  • kevesebb alkatrész: kisebb meghibásodás, nagyobb tartósság

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram 3.0 termékkel kapcsolatban: