Sram X.3 hátsó váltó

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 7.290 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




DenPatrik avatar
19 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-az árához képest egész gyorsan leköveti a váltásokat

-a görgők finoman forognak

-a legtöbb shimano váltónál jobban feszíti a láncot és gyorsabb,precízebb is

-árához képest egész könnyűnek tűnik

-könnyű beállítani

 

Hátrány

túl sok rajta a műanyag,még a kanál 1-ik fele is abból van,emelett szegecseltek a görgők amit nem lesz egyszerű cserélni

Tapasztalat

a sok műanyag nem tudom mit fog birni,de azért abból legalább van rajta rendesen,a SRAM féle bovden elvezetőt meg remélem nem fogom odaverni semminek,szóval összességében nagyon jó váltó,jobban működik  az ennél drágább shimano-knál,pl.:alivio,deore....és megkockáztatom,hogy feszít olyan jól mint a rövidkanalas shimano acera!! haveromnak az van és kivan neki szedve a láncból vagy 10 szem,ha nem több az enyémből meg semmi és így is alig marad el lánfeszítésben a sram,pedig hasonló az áttétel és a lánc is ugyanaz a márka:D

Erre ajánlom

xc,freeride

Ennyiért vettem
4.000
Csatolt képek
Sram X.3 hátsó váltó
26 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:

7/8


 
váltókanál hossz:

hosszú


 
kompatibilitás:

11-34


 
váltótest:

Grilon kompozit


 
további információk:
  • ESP 1:1 áttételi arány

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X3 hátsó váltó vázhoz rögzítés (váltó tartó fül)
3 válasz
utolsó: 2019. okt.
Sram X.3 hátsóváltóhoz milyen valtókar talál??
4 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X.3 termékkel kapcsolatban: