Sram X9 2017 hátsó váltó
-
Modellév:
2017
- Listaár: 33.395 Ft
Kiváló váltó,többet nem kell shimano váltó az tuti. Terhelés meg se kottyan neki,jobb mint az xt és az áruk szinte ugyanaz,meg nekem jobban is tetszik.
Gondtalan váltásra, mindenkinek
mindenre:D
összeségében nagyon jó váltó, x7es váltókarral szépen vált, de ennyi pénzért nem haltak volna bele ha a felső görgőt is iparicsapágyasra vagy kerámiacsapágyasra csinálják meg .
Nah az van bőven! Terhelés alatt is tökéletesen vált, arról nem mis beszélve h a sárra abszolút érzéketlen...Nem kell állítgatni semmit.
Minőség terén messze fölülmúlja az XT-t de kénytelen vok eladni...<(
Nah kösz szépen azért nem kellet volna ennyire...Nem a Sram leszólása volt a célom....És nem, nem tudtam h mi az az 1:1. Egy szóval se említettem h nem az én hibám,mert az enyém,de akkor is márrrr .Nem mindenki pénzes h vehessen X0-t akár nekem meg 2 hónapot kellett melóznom h összejöjjön a váltóra a pénz. IGEN AZ ÉN HIBÁM!
Előtte utannnanéztem de amikor megvettem se volt biztos h működni fog a rendszer....A Shimano Saint lapján szó szerint ez volt megadva: Minden 9-es rendszerrel működik!!!!
És mégegy h elmodjam a sram egy tökéletes váltó!! Nincs jobb nála!!! Imádtam míg megvolt....Míg kipróbáltam.Ha nem lenne az a váltókar "probléma" Soha nem vettem volna Shimano-t. Sajnálom ha vkit megbántottam az előző kommentemmel, soha többé nem írok kommentet...semmihez. Sajnálom <(
Kompatibilitás: Sram ESP váltókarokkal
255 g
A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).
A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).
A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.
A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Sram X.9 kompatibilis-e sram x.4 - el |
1 válasz
utolsó: 2017. máj.
|
Sram X.9 félreválthat azért mert az agyban kotyog a tengely? |
23 válasz
utolsó: 2013. ápr.
|
Shimano Deore LX + sram x9 hátsó váltó + sram x7 kormányváltó? |
4 válasz
utolsó: 2013. márc.
|
Shimano Deore XT vagy Sram X 9. jobb xc re? |
3 válasz
utolsó: 2013. feb.
|
Sram X.9-es váltó használható Shimano SL-M360rapidfire-váltókaral? |
4 válasz
utolsó: 2012. márc.
|
Sram X.9-ben a váltókanál rugó cserélhető-e? |
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
|