DT Swiss 370 hátsó kerékagy

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ kerékagy TERMÉKEK




gaesz avatar
37 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Finom futású,a csapágyak nem a gagyikból vannak, tutira jó sokáig nem lesz vele gond. Nem fog kelleni túl sűrűn karban tartani,dt ék gondoskodtak róla :) 6likas tárcsafelfogatású kivitelben tettem szert az agyra.Elég merev,nem kotyog,szóval jóféle :)

Hátrány

40e pénz az ára......

Erre ajánlom

cc,xc,am

Ennyiért vettem
50000/kerékszett
Csatolt képek
DT Swiss 370 hátsó  2010 kerékagy
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

9/8


 
agytest anyaga:

alumínium/anodizált


 
tengely:

patentzáras


 
csapágyazás:

zárt golyóscsapágy


tömeg:

373


 
villasaru távolság (mm):

135


 
furatszám:

32


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
DT Swiss 370 hátsó agy milyen tengelyes? Milyen csapágyozású?
2 válasz
utolsó: 2016. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss 370 hátsó termékkel kapcsolatban: