AGang, Csepel, Olpran archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


anyag: triplán húzott 6061 alumínium | villa (teló): RST F1RST 30 Air lock out | hajtókar: Sram S1000 BB30 39-26T 170/175 mm | hátsó váltó: Sram X.7 | fokozatok száma: 2x10 | tárcsafék: Avid Elixir 3 | tömeg: 12,5kg/18"
váz (mtb): Csepel Woodlands Pro 27,5" | anyag: 7005 Alumínium | villa (teló): Suntour Raidon XC lock-out, 100 mm | hajtókar: Shimano SLX, FC-M675 Hollowtech II 38-24T 175 mm | hátsó váltó: Shimano Deore XT, RD-M786 Shadow+ | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Shimano SLX, BR-M675 hidraulikus tárcsafék
anyag: 6061 Alumínium | méretek: 10" | hátsó váltó: Shimano Tourney | kerékméret: 20"
váz (mtb): Ranger Fully D | anyag: Acél | hátsó váltó: Shimano Tourney, RD-TY18 | kerékméret: 20"
anyag: triplán húzott 6061 Alumínium | villa (teló): RST F1RST 30 Air lock out | hajtókar: Sram S1000 BB30 42t-28t | hátsó váltó: Sram X.7 | fokozatok száma: 2x10 | tárcsafék: Avid Elixir 3 | tömeg: 12,5
anyag: Cr-Mo húzott csövek | hajtókar: Miche Team CPT 50/34 | hátsó váltó: Campagnolo Xenon | fokozatok száma: 2x9 | féktest: Miche Performance | fékváltó kar: Ca,pagnolo Xenon
váz (mtb): Csepel Woodlands Pro 29 | anyag: 7005 alu | villa (teló): Suntour XCT, 100mm | hajtókar: Csepel 42/34/24T szegecselt, alu négyszögt., 175mm karhossz | hátsó váltó: Shimano Altus RD-M310 | tárcsafék: Shimano TX-805 | tömeg: 14,5 kg
váz (trekking): Spring, férfi geometria | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour CR-7V | hajtókar: 28" Suntour SFNEX4110 V2 T63 mm | hátsó váltó: Shimano RD-TX35D | fokozatok száma: 3x7 | féktest: Saccon V-fék aluminium | fékváltó kar: Shimano ST-EF51
villa (merevvilla): Hi-Ten | hajtókar: 3 részes acél hajtókar, 175mm 25T | tárcsafék: Tektro Aquila | tömeg: 12,0
anyag: 6061 Alumínium | hátsó váltó: Shimano Tourney | kerékméret: 24"
anyag: triplán húzott 6069 alumínium | villa (teló): RST Single Shock | hajtókar: FSA Metropolis | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 2x9 | tárcsafék: Tektro Volans | tömeg: 13,2