Btwin, GT, Olpran archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


váz (trekking): Hidroform, húzott 6061 alu, Tripla Háromszög dizájn, 1-1/8 integrált fejcsõ | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NRX E RL, 75 mm rugóút, gyorszáras papucsok, légrugózás, remote lockout | hajtókar: Shimano Alivio, Shimano M431 HollowTech Octalink , 48x36x26
anyag: 6061 Alumínium | fokozatok száma: 3x9
anyag: Alumínium | hajtókar: Prowheel 48/38/28 170 mm | hátsó váltó: Sram 3.0 | fokozatok száma: 3x7 | tömeg: 11.30
váz (mtb): 6061-T6 Kinesis Superlight | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Rock Shox Recon Gold TK Solo Air, 100mm | hajtókar: SRAM S1400 2.2 OCT Hollow Forged, 39/26T | hátsó váltó: Sram X.7 | fokozatok száma: 2x10 | tárcsafék: Avid Elixir 3
anyag: Karbon | villa (teló): Rock Shox SID Race | hajtókar: Shimano Deore XT | hátsó váltó: Shimano XTR | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Avid Elixir R
anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Manitpu R7 Pro | hajtókar: Truvativ Stylo | hátsó váltó: Sram X.9 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Avid Elixir | tömeg: 11,8
váz (mtb): T6, Triple Triangle | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): SR Suntour M3010-AL 63 mm | hajtókar: Alumínium 42/34/24T | hátsó váltó: Shimano Tourney, TX55 | fokozatok száma: 3x7
váz (mtb): GT Speed Metal, hydroform, Triple Triangle, tapered fejcső | anyag: Alumínium | villa (teló): Rock Shox XC 30, TK 29 Solo Air, 100 mm | hajtókar: Shimano Deore, FC-M615, 38/24T | hátsó váltó: Shimano Deore, shadow plus | fokozatok száma: 2x10 | tárcsafék: Avid DB1 hidraulikus tárcsafék
váz (trekking): Traffic Tripla Háromszög dizájn, 7000-res sorozatú alumínium, Hydroform felsőcső, cserélhető váltópapucsok, láncvillán elhelyezett tárcsafékszem | anyag: 7005 Alumínium | villa (merevvilla): GT Traffic merev Hydroform alu | hajtókar: Suntour CW9-XCC, 48-38-28T
váz (BMX): Egyenes falú Hi-ten, 14 mm-es papucsok, fékkonzol a láncvillán | anyag: Hi-Ten acél | hajtókar: GT 165mm hosszú, 33t | felni: Alex G303 Első: 32 lyukas, Hátsó: 36 lyukas | féktest: C-Star U-Fék